2012/07/28

2010 土耳其自駕之旅 (65) Day 9 - Damlatas Magarasi

29/10/2010 Day 9


Olympos > Antalya > Perge Orenyeri > Alanya >
Damlatas Magarasi > Alanya Kalesi


 


Damlatas Magarasi@Alanya


 
Day 9 Antalya to Alanya Damlatas Magarasi



兜咗一陣我哋都係無入到去呢個 Perge Orenyeri到睇,之後就驅車去 Alanya ,途經 Side 但係我哋就無入去睇,呢個 Side 入面有個阿波羅與雅典娜神殿嘅遺跡係入面睇囉。不過,我哋最後無入到去啦,因為想去住酒店個一區 Alanya ,個一區都有D景點睇下架。我哋去到 Alanya 就去搵下附近嘅景點,有個叫 Damlatas
Magarasi
嘅洞窟,呢一個洞窟其實個名就係以附近個沙灘以命名,係 Kleopatra海岸個一邊,有個鐘乳石洞,規模好細,但係紅色嘅岩石有著茶色紋路,非常美麗。在鐘乳石洞裡有獨特氣氛的冷空氣漂浮著。其實係Alanya呢一區,重有好多類似嘅洞窟係懸崖底下,非常值得去睇睇 !!


我哋入到去個停車場又無咩收費指示牌係到喎,基本上係唔知洗唔洗俾錢,同埋俾錢又唔知收幾多喎。我哋就係附近停一陣,睇下有無人走出來收錢同埋收其他人嘅錢呢 ? 等咗一陣都無人喎,咁就以為係唔洗俾錢啦,就泊埋去其中一個空位到,其實個個位係係路邊到,完全唔係一個泊車位。呀~~我哋一泊完,落車準備行個時,就有個人走出來話要收 TL$2停車場錢喎,呢一個根本就唔係停車場,好明顯係地方管理人員所徵收嘅費用啦,連收據都無張,都唔知跟住會唔會又有其他人再出來收多次架 !!


其實個鐘乳石洞就係個停車場隔離,一落車行一陣就到,當時咁啱又有一大班年青嘅外國人又係入去呢個鐘乳石洞到參觀喎,我哋就排咗係佢哋中間喎,個個入場閘全程大開。我哋就隨住人群入咗去呢個鐘乳石洞到啦,最後我哋係無俾到錢入咗去睇架,呢個鐘乳石洞入場費要每人TL$4.5架。


呢個鐘乳石洞入面其實唔係好大,不過因為好多人一次過入去,所以就行得好慢。入到去其實都幾焗同埋熱,不過有好多個位置都好靚下,呢個鐘乳石洞其實同其他我哋去過嘅鐘乳石洞感覺差不多,洞入面嘅鐘乳石嘅顏色我哋就唔知咩色啦,因為賄哋打晒燈咁射住D鐘乳石,所以就唔知啦,我哋係入面都影咗唔少嘅相先至走人~~
去Alanya之前入下油先 

藍天與白雲



呢一個就係我哋嘅Lunch啦..


我哋沿岸行,有唔少嘅沙灘係到架




呢個View真係唔錯


Damlatas  Magarasi洞窟


Damlatas  Magarasi洞窟對出就係一個沙灘


家下先知原來呢一間係一間Hotel來架

一張張嘅沙灘椅放晒係到俾人日光浴


Damlatas  Magarasi嘅洞窟,入面係咪好迷幻呢?






睇下有幾多人係到






D人行行下係呢到Hae喎











Damlatas  Magarasi洞窟出面有架買生果嘅車,但係無人個喎..


4 則留言:

  1. 劉小蟲28/7/12 13:40

    好好天啊~
    [版主回覆07/28/2012 14:21:00]土耳其D天氣都幾極端,一係曬死你一係就落大雨落到水浸...

    回覆刪除
  2. 方芷晴29/7/12 02:06

    Ben哥哥,我終於回來Yahoo Blog了,很久沒見,你好嗎?
    [版主回覆07/29/2012 09:28:17]嘩~~妳終於返來啦~~睇妳個Blog無咩Update,以為妳搬咗去第二度另起爐灶添..
    呢排妳點呀 ?

    回覆刪除
  3. Hi ! You only eat a bun for lunch ? Any fillings inside ?
    [版主回覆07/30/2012 20:53:54]係呀...無計..搵唔到嘢食,所以淨係食包咋 !! 入面無餡架

    回覆刪除
  4. 睡在沙灘椅上睇浪...正!...香港的沙灘咁細一定冇可能放咁多張椅!
    [版主回覆08/08/2012 06:01:57]係呀~~~佢呢個灘都唔係最大架啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...