2012/07/23

2010 土耳其自駕之旅 (60) Day 8 - Dinner@Olympos Orange Pension

28/10/2010 Day 8


Marmaris > fethiye >
letoon & xanthos > olympos


 


Fethiye : kaya mezarlan
& kayakoyu


Xanthos : xanthos
orenyeri & letoon orenyeri


 


Olympos : Dinner@Olympos Orange Pension


 


呢一間 Olympos Orange Pension 係包兩餐嘅,好彩我哋返得來早啫,原來已經開始咗個晚餐啦,我哋就放低嘢就食喇。呢到個晚餐都Okay個喎,自助形式,有幾款嘢俾你揀。重要有飯食喎,真係唔錯呀~~~我哋都食到幾飽下添呀~~~


食完飯就返房到等下,準備沖涼啦,因為今日行完山,成身都散發住迷人嘅香氣。點知開個水喉好耐都無熱水喎,之後就去搵個館主啦,原來佢哋係用太陽能嘅熱水器,都幾環保又慳電喎,佢同我講話因為今朝早落好大雨,去到差不多下午三四點先落完,所以就唔夠日照時間,個太陽能熱水器無熱水係唔出奇。不過我唔理你出唔出奇,我想要熱水沖下涼,唔沖有得抹下身都好呀~~之後就同我哋講要兩個鐘之後先會有熱水,嘩~~兩個鐘,好夜啦喎。不過無計,我唯有返去等啦。不過等等下都係唔等啦,凍水都照沖喇,嘩~~其實D水真係好鬼死凍架!!最後過咗兩個鐘都係無熱水到架,好在我哋無等咋 !! 今日行完山個人好攰架嗎.總結呢個景點其實真係幾值得一遊,不過如果唔係自駕呢,交通都幾麻煩下...
自助形式嘅晚餐 

呢一樣呢...唔記得

有湯飲架

蘋果茶當然唔少得啦


好味



2 則留言:

  1. Hello ! Only a few choices of food ? No desserts ?
    [版主回覆07/23/2012 19:30:43]哈哈~~係呢個地方有得包食都叫幾好架啦...
    好似有D甜品,不過唔係好啱我哋食...

    回覆刪除
  2. 唔可以煲熱水咩?
    [版主回覆08/09/2012 05:55:19]無得煲呀,用太陽能..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...