2012/07/04

2010 土耳其自駕之旅 (41) Day 5 - Dinner & Sunset@Bodrum

25/10/2010 Day 5



Kusadasi > Soke > Priene > Milet > Didim > Bodrum


Kusadasi :  Club Caravanserail Hotel > Ladies Beach


Soke : Priene Orenyrie > Milet > Didim


Bodrum : City Tour > Artunc Hotel





Bordum

今日其實我哋未食Lunch,所以行行下到幾肚餓架,睇嘢之餘都搵下附近有D咩啱食先,還掂無食Lunch,今晚就諗住食好D其實我哋食來食去都係個D嘢,點解呢 ?因為驚叫咗D唔知咩返來,唔啱食就徙晒啦~~行行下見到有一間有圖有樣睇嘅餐廳,我哋就入去食啦。我哋就叫咗個意大利粉架個土耳其Pizza ,但係其實都幾好食,唔知係唔係無食到lunch嘅關係呢 ?! 食完嘢其實到唔夠6點,我哋就睇埋日落先返去酒店啦。今晚我哋要早D瞓,因為聽日我哋要去棉花堡 (Pamukkale),都幾長車程架

土耳其Pizza

意大利粉


呢個係沙拉

價錢唔係好貴...

我哋就係食呢一間啦...


愛琴海日落...


沙灘到有好多露天茶座

係沙灘旁都有唔少食店同飲嘅店舖

係沙灘到有見到有另外一隻狗狗係到Hae緊



1 則留言:

  1. Hi ! You look ' cool ' in the first photo. The dog seems to be very tired !
    [版主回覆07/07/2012 16:12:30]哈哈~~影相當然要扮下嘢啦...佢應該唔係攰,佢係到Hae緊

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...