2012/07/26

2010 土耳其自駕之旅 (63) Day 9 - Duden Selalesi@Antalya

29/10/2010 Day 9


Olympos > Antalya > Perge Orenyeri > Alanya >
Damlatas Magarasi > Alanya Kalesi


 


Duden Selalesi@Antalya
Day 9 Olympos to Antalya
好,離開Olympos呢個地區,我哋首先會經過Antalya呢一區,呢一區有個 Yivil尖塔睇同埋去下個舊城區,舊城區附近有個公園可以睇到地中海。我哋就向 Antalya方向一路行啦,今日亞GPS小姐一開始無咩老點我哋,但係去到 Antalya 個時又搵唔到個尖碑同埋舊城區,兜兜下去咗一個叫 Kursunlu Selalesi或者叫 Duenbasi Oiknik Alani (Duden Selalesi)嘅景點。其實呢一個係一個公園來嘅..


原來呢個公園有一條好出名嘅瀑布,雖然佢個高度唔係好高,但係水量非常之多!瀑布附近有個野餐區,係個土耳其當地居民夏季全家出遊嘅熱門地點。特別以 Kursunlu的瀑布與 Duden Cayi 河的瀑布最出名。


我哋睇到嘅係呢條瀑布主要由兩條河流匯聚而成,但係睇到就一條污濁,一條就乾淨嘅~~我諗污濁個一條應該係收集咗呢個城市入面嘅生活污水,然後直接排放入去河流。如果係的話,都幾污濁,不過好在呢兩條河嘅水流都幾大,D污水好快就沖散咗 ! 不過唔知呢條河最後會流到去邊到嘅呢 ?


話時話,入面呢一條瀑布同河(乾淨個條)都幾靚,D水真係好清,而公園入面重要有餐廳、小食亭同埋買D記念品嘅攤位添架,呢個公園係要收入場費架,每位 TL$3.5 喇。我哋參觀期間都有好多人入場,重要有唔少應該係學生來嘅~~係個公園入面其實重有個山洞,可以係入面睇返出去條瀑布個樣,都幾壯觀架...


睇完我哋諗住繼續搵呢個尖塔同舊城區,點知行行下唔知去咗邊到,迷咗路,跟住個GPS行都行唔返去D大路,最後我哋又要人肉GPS啦,就係跟住D車行,好在行行下都出得返去大路。
入場嘅Coin 

一入去就見到一條瀑布仔




















介紹呢個公園嘅牌















D水幾清


山洞入面














山洞入面望出去都幾壯觀




公園內貓貓



Road to Antalya
途經個沙灘大見幾靚就落車影下相先






2 則留言:

  1. Hi ! You can walk inside the cave ? But there seems to be water everywhere. I like the last few photos of the waterfall. Is the cat a big one ?
    [版主回覆07/26/2012 21:38:15]係呀...可以係個山洞入面行架 !! 不過就會攪到個身有D濕濕哋咁囉...
    個隻係貓仔來架咋..叫佢..佢會應你架

    回覆刪除

  2. [版主回覆08/08/2012 06:03:03]呢個景點都唔錯呢..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...