2012/07/10

2010 土耳其自駕之旅 (47) Day 6 - Dinner

26/10/2010 Day 6



Bodrum > Pamukkale


Pamukkale : Traverten &
Hierapolis


 


dinner @pamukkale


睇完呢個大景點,我哋係個到嘅小食亭到買咗罐汽水飲,因為實在係太口渴啦,之後我哋就經Traverten落返去泊車個到啦~~走嘅時候,係Traverten有好多遊客,同埋D水明顯係俾我哋今朝上來個時多好多嘅~~~行到去差不多出口個時,咁啱個天又幾靚同埋有太陽,咁我哋又影下相先~~~


返到落去就大約4點鐘到,又未到食飯時間喎,但係又有D肚餓,可能Lunch個餐食得比較少呱。咁我哋就睇下附近有無咩景點啦,有嘅都要成40分鐘車程先去到,咁來回咪要成兩個鐘,個景點會係1730就收工,再加上有機會會俾GPS老點,所以我哋最後決定唔去,去睇下附近有咩嘢好食好過~~~


我哋係個GPSSerach過,搵到附近有Burger King喎,咪去睇下囉,大約十幾公里就到,應該好快就會到,不過最後要成半個鐘先到咗目的地。去到就搵唔到Burger King,但係就有間Super Market,咁一場來到就入去買下嘢啦~~~


之後就去咗酒店Check-in先,呢一間酒店都幾難搵,我哋兜咗幾圈都搵唔到,好在有一個熱心嘅土耳其帶我哋去,佢重上埋車帶我哋去添呀~~~真係好人….間酒店要開一篇講下先~~


Check-in完我哋就去附近都搵食啦,先前搵酒店個時我哋係附近都周圍兜來兜去,見到有幾間嘢有日本同韓國嘢食,於是我哋就去睇下有無得食啦。原來真係有得食個喎,一個餐都係TL$10都唔算貴。我哋叫咗個親子丼同埋土耳其牛肉飯,味道都幾Okay喎,最重要係有飯落下肚真係唔錯。我哋係呢到食嘅呢一間餐廳,其實佢都係一間Hostel來架,我哋見到一D叫人幾點要返到來呀~~用完D嘢記得放返好….個老細重同我哋傾計,嘩,佢個亞哥係香港開咗幾間買土耳其包烤肉,重叫我哋得閒去幫襯下,重俾咗張咭片我,我就袋咗落袋,佢即刻叫我攞返出來睇睇先間舖頭叫Istanbul Kebab,張咭片就寫有4間店嘅。但係今時今日我睇到淨返一間咋~~傾完我哋就返酒店啦
傳統土耳其式嘅佈局 


土耳其牛肉飯



親子丼,睇個買相就唔係好得,但係食落都幾好味


2 則留言:

  1. Hello ! You look so relaxed in th first photo.
    What's in the 親子丼 ??
    Only 4 pieces of beef in the 牛肉飯 ?
    [版主回覆07/10/2012 19:16:23]嘻嘻~~行咗成日有得座下不知幾舒服...
    親子丼咪即係日式蛋加豬肉飯..
    個4件食埋其實都夠飽架,份量叫ok啦...

    回覆刪除
  2. 在土耳其食日式飯..味道似日式定土耳其式?
    [版主回覆08/12/2012 06:56:21]唔...無日式嘅味道,但係味道都唔錯

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...