2012/07/03

2010 土耳其自駕之旅 (40) Day 5 - Didim & Bodrum

25/10/2010 Day 5



Kusadasi > Soke > Priene > Milet > Didim > Bodrum


Kusadasi :  Club Caravanserail Hotel > Ladies Beach


Soke : Priene Orenyrie > Milet > Didim


Bodrum : City Tour





Didim & Bordum
睇完係呢個Milet嘅遺跡之後,我哋又去另外一個位於Didim嘅遺跡。將個地方名入咗去個GPS到,但係最後我哋都係搵唔到,之後諗下可能要入Didyma呢個地方名先至可以搵到都唔定~~搵咗一排我哋都搵唔到,唯有放棄啦。之後就向我哋住嘅區域到出發啦,我哋今晚住嘅地區係Bodrum。個GPS 又帶我哋行咗一段山路,睇來呢一個GPS真係要睇清楚地點先行,唔係真係跟住佢行會帶我哋行咗D咩路。去到Bodrum大約係下午點幾兩點鐘到,間酒店都幾難搵,我哋係附近兜咗好耐都未搵到,最後我就問咗個當地人,佢重帶埋我哋去間酒店到添,真係幾好人。來咗土耳其幾日,發覺D上咗年紀嘅同埋D小朋友都係好Nice好肯幫人。原來間酒店係D街入面,如果無人帶都真係有排先搵到啦。之後就去Bodrum市中心行下啦。本來想去睇下個城堡架,點知佢今日休息,咁我哋就淨係係市內參觀啦~~~無嘢睇就係入面D舖頭到行下,不過都係無嘢啱我哋買喎,行行下見到唔知係唔係有個展覽呢?有好多船嘅模型放咗係到俾人參觀~~呢個Bodrum真係好有度假Feel,周圍都係外國人,又多遊艇喎~~~睇完我哋去搵食了


 
D關於Bodrum嘅資料


Bodrum擁有愛琴海最南嘅港口,同時亦都係前往地中海必經嘅港口。Bodrum位於Istanbul正南方600km位置,冬天嘅溫暖,也較多睛朗的日子。在這個土耳其代表性的度假勝地裡,每年都會有世界各地的人士到此度假。港口內停靠眾多的遊艇,而一旁的山丘上,排列著潔白耀眼的房屋。


不同於以希臘羅馬時代遺跡為主的古老城市 Efes Didim ,一到 Bodrum 就彷彿進入十字軍所活躍的15世紀,當時留存下來最具代表性的歷史建築物,就是位於在港口一角、十字軍所建造的堅固要塞 Bodrum 城塞,聳立在港口的前端,看起來彷彿是漂浮在海中央的城堡,與愛琴海湛藍的海水,調配得完美無瑕,美得令人沉醉。



呢到D街都幾靚幾整齊
呢間唔知係咩來嘅呢?


市入面嘅街道,都好似無咩人咁


呢隻狗狗懶洋洋咁係沙灘到Hae

我諗係夏天呢一個沙灘應該係會好多人

泊滿遊艇嘅港口






市入面嘅城堡博物館,今日休息,無得睇





呢個頭唔知係邊個人來嘅呢?






行行下見到有個展覽

入面有好多船嘅模型放咗係到俾人參觀





呢一個好似係D指南針咁嘅嘢


行呢一個應該係生果市場






Bodrum的貓貓

2 則留言:

  1. Hi ! So many 遊艇 ! Did you buy any fruits in the 生果市場 ? I love the last photo of the cat. I would love to pat its back and say ' Hello ! ' 影不到牠的正面真可惜.
    [版主回覆07/07/2012 16:15:20]係呀~~呢一個係一個旅遊熱點,有好多遊客會來呢到度假架~~~無買到生果呀,因為無嘢啱心水,呢隻貓貓好高竇架,叫佢都唔睬人架...

    回覆刪除
  2. 劉小蟲4/7/12 22:25

    土耳其係咪好多貓?
    [版主回覆07/07/2012 16:13:24]係呀~~~差不多每一個點都有貓出現~~~不過有D好鬼高竇

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...