2012/07/16

2010 土耳其自駕之旅 (53) Day 7 - City of Marmaris

27/10/2010 Day 7



Pamukkale > kaklik magarasi > mugla > marmaris


Pamukkale : kaklik magarasi


lunch@mugla


Grand cettia hotel @marmaris


 


City of Marmaris


係酒店到Hae咗一陣,到差不多成3:30喇,我哋就出去睇下呢個Marmaris市有咩睇先。


資料:


Marmaris 係位於 Bodrum 東南面80km 的港口都市,這個風光明媚的養生地,背後圍繞著長滿茂盛叢林的山,而山與深入灣內的平穩海面,醞釀出一種獨特的靜態。近來,興起風帆衝浪與一些水上運動,使得此地在觀光地區中人氣高企。當地也是出發前往希臘Rhodes的渡輪港口。


 


我哋揸車出去個City到睇睇,其實呢間酒店有Shuttle Bus嘅,不過當然無我哋自己揸車出去咁方便啦,不過市中心泊車都幾麻煩,兜咗一排先搵到D免費位。呢個Marmaris近海邊,所以又係有好多遊艇係岸邊,本來我哋就諗住去睇下係呢城入面嘅古堡,不過個古堡好細,重要收TL$3一個人喎,我哋又係無入到去睇,係門口同外圍影下相就算啦~~~


之後其實想去下附近嘅一個叫Sultaniye Kapilcasi(蘇丹溫泉),不過原來係好遠架,要留返我哋繼續向東行個時先去睇睇啦~~~係個市中心行咗一陣,又無咩睇,間酒店又咁正喎。於是,我哋就返去酒店到Hae啦,順便就等食Dinner Buffet 啦嗎….
附近就有碼頭啦..



泊車到幾麻煩,要泊到好遠先有位




遊人唔係好多...



係岸邊都有唔少食店


呢個像都幾特別



土耳其地毯,好貴架


行行下見到有架車寫住"香港國際賽",賽咩呢?

呢到都幾多商店,但係無嘢啱我哋






古堡











D街道都幾整潔






清真寺


2 則留言:

  1. Hi ! Is it early when you take the photos ? Some places have no people ! But the surrounding seems to be calm and quiet.
    [版主回覆07/16/2012 19:50:55]其實個時已經係黃昏嘅時候來蜴架啦,不過因為呢個城市唔係D咩旅遊熱點所以就無咁多人囉...

    回覆刪除
  2. 地毡都幾靚..大戶人家才有用!
    [版主回覆08/09/2012 06:00:59]

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...