2012/07/13

2010 土耳其自駕之旅 (50) Day 7 - kaklik magarasi

27/10/2010 Day 7



Pamukkale > kaklik magarasi > mugla > marmaris


Pamukkale : kaklik magarasi


lunch@mugla


Grand cettia hotel @marmaris
Day 7 Pamukkale to Marmaris
kaklik magarasi
Day 7 Pamukkale to Kaklik Magarasi

kaklik magarasi


今日其實係無咩行程嘅,原先諗住落去Datac Knidos ,去呢兩個地方有咩做??就係睇日出日落同埋睇沙灘,但係車程就非常之遠,如果要由PamukkaleDatac的話要成5個幾鐘! 呢個係未計算俾GPS小姐老點個喎,而今晚嘅住宿就會係Marmaris到,由Datac出返去Marmaris要個幾鐘,所以我哋就決定唔去啦


睇本旅遊書講係Pamukkale附近有個叫Kaklik嘅地方,係2000年時係Denizli嘅東面30kmKaklik發現咗呢個洞窟,據說係因為1999年時土耳其發生咗2次大地震之後先震出個洞口,個洞窟入面有石灰湧泉同埋石灰棚,所以有棉堡第二嘅稱譽,但係家下只係開放咗一部份俾人參觀~~~


睇完上網搵過下資料,我哋就去呢個棉堡第二到睇下啦~~~係個GPS到入咗個位置之後就出發,不過個GPS今日又再發揮佢嘅老點本色,帶我哋行埋D唔知咩地方嘅路,我哋去到Kaklik就周圍問下當地人呢個景點嘅位置,佢哋就指我哋行~~去到個個景點附近就見到個啡色牌指住個景點嘅方向(係土耳其,所有嘅景點都會有一個啡色嘅指示牌指住個景點個方向),入到去行條路,完全唔覺得係去緊一個旅遊景點,附近好似一個工業村咁樣,重要有石屎工廠係附近~~~我哋真係無行錯路嗎?呢個疑問又再次出現係我哋個口到啦….好在行行下再有個牌指住,跟住我哋就見到有個停車場停咗一架車係到,但係附近就咩嘢都無,就只有兩間荒廢咗嘅屋係到。


架車到有個人座咗係到,原來係個售票員,我哋一落車佢就行埋來,我哋就問佢呢到係咪 Kaklik
Magarasi
喇,佢答係,入場費盛惠每人TL$2。之後佢就指住一個方向,叫我哋行落去,個個就係Kaklik Magarasi,我哋一行埋去就有好大陣嘅熱氣加埋一D硫磺味湧向我哋。行埋D去睇,有條生晒鏽嘅鐵梯俾人行落去,再望入D入面有個好靚嘅藍色湖仔~~~好似係四川黃龍個一種藍喎,真係幾靚~~~於是我哋就行落去喇,呢個景點其實唔係好大,2分鐘就可以行完,但係入面真係幾靚個喎。落完條梯,我哋就行入去睇啦,入面真係有一個好似棉花堡咁樣嘅石灰棚喎,不過當然規模無咁大啦,不過就係細細哋反而覺得幾靚,重要係無人踩過所以保存得幾好~~~我哋係入面影咗好耐相先出返來~~睇完我哋就去幫襯下呢到個廁所啦,有隻狗狗跟住我哋行來行來喎,唔知係唔係想問我哋攞嘢食呢?但係我哋無嘢食喎~~~係行去個廁所途中,見到有一個泳池,好大個下,不過入面就無水嘅!!我哋懷疑佢哋係會將個D溫泉水引過來呢個池到,然後俾人浸,不過呢個位置嘅景觀咁樣同埋附近又咁多工廠喎,有無人浸都成問題~~~不過其實呢個景點真係幾值得來睇嘅,不過如果唔係自駕的話,我見有網上面有人係包車來睇個囉..
我哋就係跟住呢個牌去搵架啦.. 

係上面望落去無咩特別

再行多兩步睇就唔同啦..

好清晰嘅藍色


就係沿住呢條路行入去啦..


不停咁有D泉水流入去架..












入面有石灰棚



睇落去都幾靚








呢到都幾似棉花堡


















呢個位重似棉花堡






















唔知講咩,應該係介紹呢個景點

係附近有一個位置不停咁湧D泉水出來


3 則留言:

  1. Hi ! 別有洞天. But the place seems to be quite small and dark.
    [版主回覆07/14/2012 08:37:05]話時話,呢到真係幾靚...雖然細細哋,但係我個人覺得可以話係精華遊...重要係無咩人,你想點影相都得...
    不過呢到就無得用腳去感受下D石灰棚啦...

    回覆刪除
  2. 劉小蟲13/7/12 22:16

    好藍呢~~ 啲綠色燈好襯你件外套。
    [版主回覆07/14/2012 08:37:44]嘻嘻~~同個景好襯嘅呢...

    回覆刪除

  3. [版主回覆08/12/2012 06:39:21]呢個地方都幾正架...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...