2012/07/19

2010 土耳其自駕之旅 (56) Day 8 - kaya mezarlari & kayakoyu

28/10/2010 Day 8


Marmaris > fethiye >
letoon & xanthos > olympos


 


Fethiye : kaya mezarlari & kayakoyu


Xanthos : xanthos
orenyeri & letoon orenyeri


Fethiye : kaya mezarlari & kayakoyu


  
Day 8 Marmaris to Kayakoyu


好喇,今日嘅行程又開始啦,不過都重係不停咁落緊雨,希望去到個景點個時會停雨啦。我哋一路向目的地前進,但係都重係無停雨,今日我哋有再信錯亞 GPS 小姐,佢又帶我哋行D小路仔,因為今日落雨,而個D小路又全部都係泥路喎,所以好難行,跟住重要係去咗D唔知咩地方喎,諗諗下都係唔跟GPS行啦,又人肉GPS啦。行行下到有架車停咗係路邊,咁我就落車問下佢路啦,因為咁行法都唔對路架嗎,好在個個人又好Nice喎,重畫埋地圖教我哋點樣行返出去大路到添呀~~今次土耳其自駕真係遇到好多貴人啦~~~


之後我哋一路都行大路,睇路牌行,無跟個GPS行,不過後來返到香港睇返應該係因為D資料唔Update,所以成日行埋D唔知咩路! 去到 Fethiye 本來有兩至三個景可以去睇架,點知去到個時,嘩!落好大雨呀,我諗如果佢哋有暴雨警告的話,個時應該係黑色兼係水浸警告囉! 條馬路好似條河仔咁,D水唔知係邊到湧出來,其實個時都幾驚架車會死火架,因為D水真係幾深下~~~~


不過我哋都照去下個景點睇下會唔會去到就會落細D雨咁呢?!呢一個景點其實係山邊來嘅,係係岩壁上面嘅一個陵墓(Kaya Mezarlari – 英文名稱Tomb of Amyntas,是西元4世紀所建造的希臘神殿風格建築,採用愛奧尼亞式的柱頭,景觀非常獨特出眾),但係去到我哋等咗十幾分鐘都重係落好大雨,根本就落唔到車,所以我哋只可以係車到影下相咋,無得落車睇囉~~~見都差不多成十二點啦,我哋就係車到食個包頂一頂肚餓先~~~


其實附近重有一個景點叫Kayakoyu,睇下資料先


Kayakoyu:


過去是希臘東正教教徒所居住的村落,在土耳其獨立戰爭後,經過與希臘交換居民的方式,完整地把村落保留了下來。村落裡的教堂,留有掃瞄耶穌生涯的壁畫。村子裡還有葡萄酒的儲存庫、禮拜堂等建築物。


不過,係咁嘅天氣下,個個景點又係露天嘅,所以我哋就決定唔去啦~~~繼續我哋嘅路線,向Olympos前進而下一個景點就係Lethoon Orenyeri
睇下出面落幾大雨 

我自己要發出黑色暴雨警告

岩壁上面嘅一個陵墓

好多水呀...

變咗做條河啦..

3 則留言:

  1. Wow ! It was flooding !! No people in the streets.
    [版主回覆07/19/2012 21:51:29]係呀...真係好大雨呀~~~條街大雨到D人走晒入D店舖到..

    回覆刪除
  2. emily_hoshi19/7/12 10:21

    Oh! too bad! 10月份都咁大雨嘅?[/img]
    咁辛苦去到都參觀唔到,真可惜…[img](broken heart)
    [版主回覆07/19/2012 21:51:59]係囉..不過個邊D天氣好多時都係咁,不過大部份都係好天嘅...

    回覆刪除
  3. 風雨下的陵墓個look仲恐佈..
    [版主回覆08/09/2012 05:58:53]個一刻,我淨係想停雨俾我睇

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...