2012/07/21

2010 土耳其自駕之旅 (58) Day 8 - Olympos Orange Pension

28/10/2010 Day 8


Marmaris > fethiye >
letoon > xanthos > olympos


 


Fethiye : kaya mezarlan
& kayakoyu


Xanthos : xanthos
orenyeri & letoon orenyeri


 


Olympos : Olympos Orange
Pension
Day 8 Xanthos to Olympos Orange Pension
之後我哋就去Olympos呢一地方,因為我哋今晚嘅住宿就呢個位置,車程都要成4個幾鐘架,去到呢個Pension附近都有好多路牌指示,間Pension都唔難搵喎,到達Pension個時就係大約5點幾啦。呢間Pension入面D房都幾特別,全部都係樹屋來嘅,我哋就無咩要求嘅,淨係要有一個室內嘅廁所就得喇。跟住其實我哋會去附近嘅一個景點,不過要到天黑去先會有嘢睇架~~~於是,我哋就係Pension入面參觀下啦,呢到有無限量嘅蘋果茶供應,重要幾好味添喎,我哋飲咗好多杯呀~~~其實重有其他嘅嘢可以沖來飲嘅,呢間Pension重包埋晚餐同埋早餐,不過佢哋就有食用時間嘅,過咗呢就無得食架啦~~~


呢到都有好多間Pension架..
 

途經一D Pension個樣都幾特別

呢到就係我哋住嘅Pension喇


入面都幾企理架

Check in中


無嘢做,可以係到 Hae

呢到可以一路飲嘢一路Hae


我哋住係2樓,嘩~~我哋個件行李好重架...


32號房就係我哋今晚嘅住宿啦

房就唔係好大,但係有廁所..不過係無電視架,因為呢到係山區..


附近重有好多間房架


真係有橙架

呢到附近有個遺跡叫Olypmois Orenyeri架



有空調架


廁所...Okay啦...不過就好流..




窗外面嘅環境


2 則留言:

  1. Hi ! The 樹屋 is very special . But what do you mean by 廁所 ---- 好流 ?? ( From the photo, it seems OK ) Also, for the 蘋果茶 , is it tea leaves ??
    [版主回覆07/23/2012 19:29:05]好流因為得個樣,睇就好Ok,但係一用就好化學咁
    蘋果茶,真係蘋果做嘅茶來架...應該係用蘋果曬乾然後用來沖茶..

    回覆刪除
  2. 除左山洞酒店還有樹屋....不枉此行!
    [版主回覆08/09/2012 05:56:52]係呀...土耳其真係一個幾多新奇嘅嘢嘅地方

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...