2012/07/27

2010 土耳其自駕之旅 (64) Day 9 - Perge Orenyeri@Alanya

29/10/2010 Day 9


Olympos > Antalya > Perge Orenyeri > Alanya >
Damlatas Magarasi > Alanya Kalesi


 


Perge Orenyeri@Alanya


 
Day 9 Damlatas Magarasi to Perge Orenyeri

睇完我哋諗住繼續搵呢個尖塔同舊城區,點知行行下唔知去咗邊到,迷咗路,跟住個GPS行都行唔返去D大路,最後我哋又要人肉GPS啦,就係跟住D車行,好在行行下都出得返去大路。


之後經過一個叫 Perge Orenyeri 嘅遺跡,係路邊就已經可以睇到個圓形劇場同埋個競技場,但係呢...無人出來收錢個喎,我哋都無理咁多,繼續睇繼續影相,可能呢一個根本就係無人管理嘅。之後,我哋就繼續揸車向前駛入去啦,行行下就見到有好多大旅遊巴同埋好多遊客啦,行行下就見到有個收費處,咁我哋當然係無入去睇啦,因為其實都無咩大興趣。其實呢一個都係一個大景點來架,係古時呢到有個羅馬帝國殖民地的大城市Pamphylia,就係現今嘅 Perge遺跡喇。城市的起源,據說是特洛伊戰爭後,有一群希臘的移民至此所建立的;不過至今還無法考究。西元前4世紀,在亞歷山大大帝統治馬其頓的領土時,名字首次出現在歷史舞台上,經歷了羅馬時代的繁榮榮光。而同一個期間,這裡也是小亞細亞傳統基督徒的重要據點。據聖經上記載,聖保祿等人也曾在此地傳教。


不過我哋睇咗好多個同類型嘅遺跡啦,所以係我哋眼中個個都係差不多,不過其實每一個地方嘅遺跡背後嘅故事都係唔同嘅。

後面個個就係Perge 遺跡啦

好曬,曬到影相都要瞇埋眼


呢一個係競技場

其實都有D似香港嘅運動場



呢個先係正門入口

呢個係圓形大劇場






2 則留言:

  1. Hi ! The place is similar to previous ones you visited. Also, you have the talent to be a 人肉GPS !
    [版主回覆07/27/2012 13:50:29]係呀...我哋去睇睇下都覺得每一個地方嘅遺跡大致到差不多,所以之後個D好多都無入去睇,淨係係出面睇下就算~~~
    嘻嘻~~無計啦,個GPS成日老點我,行D唔知嘅路~~好驚架嗎..

    回覆刪除
  2. 一粒粒方糖石塊...好似鬆鬆甩甩好易跌一塊落黎咁!
    [版主回覆08/08/2012 06:02:36]都起咗好耐,但係其實佢D結構都重可以個喎..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...