2012/07/20

2010 土耳其自駕之旅 (57) Day 8 - Xanthos orenyeri & Letoon orenyeri

28/10/2010 Day 8


Marmaris > fethiye >
letoon & xanthos > olympos


 


Fethiye : kaya mezarlan
& kayakoyu


Xanthos : xanthos
orenyeri & letoon orenyeri


 


Xanthos : Xanthos
orenyeri & letoon orenyeri
Day 8 Kayakoyu to Xanthos-Lethoon

落雨無得睇,我哋就驅車繼續去  Xanthos 啦,呢一個其實都係路經順便睇下,呢都有兩個景點。係 Xanthos Orenyeri 同埋 Lethoon Orenyeri,兩個遺跡係呢一區都叫做幾出名架,重要係世界文化遺產來個喎……


Xanthos Orenyeri


Xanthos Orenyeri是登錄世界遺產中規模相當龐大的呂基亞城市遺跡。遺跡位置在Esen河畔,雖然現在還不知道這座城市是何時建立,但就留在西元6個半世紀的文獻上,知道這裡曾受過阿契美尼德王朝軍隊的攻擊,戰爭中僅有80個家族獲救。到了西元前475-450年間,又發生了大規模火災,使用城市幾乎消失殆盡。之後,遭受羅馬帝國的Brustus的攻擊之際,也僅擄獲150位男性,以及少數女性,其餘人全都戰死在戰場上。儘管不斷面對這樣苦難的遭遇,這座城市仍然很繁榮盛世,即便到了拜占庭帝國(Byzantine Empire)時代,也仍是一座重要的宗教城市。


Lethoon Orenyeri


遺跡的名稱取自為宇宙(Zeus)生下Artemis Apollo 的妻子勒扥女神。不僅勒扥女神等三神柱的神殿保存得相當完整,連周遭所保留的圓形劇場也是。


 


我哋順道首先會去到 Lethoon Orenyeri 呢個遺跡先嘅,基本上唔洗入場都可以睇到遺跡入面D嘢,不過我哋都唔知洗唔洗收入場費,反正入到去都係睇呢D嘢,影下相就走。呢個圓形劇場其實都幾完整,重有個三支柱原來係神殿嘅遺跡,都幾完整下。睇完我哋就再去附近嘅另外一個 Xanthos Orenyeri 喇,呢一個就比較大,重要係個山到,我哋就係附近都兜來兜去睇下個遺跡,呢一個遺跡出名嘅就係D陵墓啦,一個個放咗係到,都幾特別,我哋都係無入場睇喎,因為其實呢個場都唔係好大,同埋都係個幾樣嘢咁囉,劇場….陵墓….不過呢一個嘅劇場又好大個下喎,同埋都幾近海邊,重有睇睇下又落雨,所以我哋都係睇一陣就走人啦,睇完我哋就要繼續行程啦~~~

Lethoon Orenyeri
遠遠咁就可以睇到入面D遺跡啦.. 

圓形劇場


神殿嘅遺跡


Xanthos Orenyeri
有路牌指示去呢個景點 

圓形劇場,好大個





房屋形陵墓




神殿嘅遺跡





2 則留言:

  1. Hi ! It seems the 圓形劇場 is not as great as the previous one. The stones will not fall down ?
    [版主回覆07/20/2012 22:03:50]呢一個其實都幾大下,有D真係好細個架...呢度門應該起咗好耐,舊石都重係咁穩妥就知道佢哋D力學幾勁啦..

    回覆刪除
  2. 陵墓同墓地差不多...有D陰深!
    [版主回覆08/09/2012 05:57:12]係呀....重周圍都有

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...