2012/07/22

2010 土耳其自駕之旅 (59) Day 8 - Chimaera (Yanartas)

28/10/2010 Day 8


Marmaris > fethiye >
letoon & xanthos > olympos


 


Fethiye : kaya mezarlan
& kayakoyu


Xanthos : xanthos
orenyeri & letoon orenyeri


 


Olympos : Chimaera (Yanartas)
Day 8 Olympos Pension to Chimera Yanartaş

係房到Hae咗一輪之後,期間都問咗下Pension入面D人點樣去呢個 Chimaera 個到睇嘢。其實呢個永恆之火Chimaera距離Olympos行路大約就6~ 8 km,但係揸車呢就要成二幾公里啦。行路我就唔知要幾耐,不過揸車去都要成半個鐘先可以去到。不過如果行路去的話,就可以沿住海邊行,個沙灘聽聞都幾靚個喎,沿途風景幽美,有藍天碧海、石灘,如果係夏天的話可以遊下水添。到咗Yanartas 山腳,原來呢個景點係要俾錢個喎,入場費盛惠每位TL$3.5,係個售票處個到有得租電筒不過就要成TL$5租一支,都幾貴喎。出門口個時唔記得帶埋支電筒出來,最後我哋都無租到,行上山差不多要成三十分鐘,有部份路段係鋪過,所以幾好行,但係有部份路段呢就真係好難行啦。行到去個山頂位置呢,就會見到有多處火焰,不過我哋兩個人就成身都濕晒囉。係網上面搵到原來Chimaera 指一種獅頭、羊身、龍尾的吐火獸,可見以前的人對於Mt. Olympos山坡上多處不熄的火頭是既敬且畏。而點解會有D火焰係地下到噴出來嘅呢 ? 係由於地底的有D易燃嘅氣體滲出來之後同空氣接觸而產生火。據說呢D火在係舊時係非常猛烈,連海員係地中海航行時都可以清晰見到。我哋去到日就有幾個火頭,但係就唔係幾猛烈,不過話時話真係可以用來BBQ架。


我哋上到去個時見到有兩Pairs人係到,有一Paris係我哋上個時到見到架啦,我哋諗住睇完個時跟最後個Pari人一齊走咪有人照住條路囉,因為佢哋都有租電筒架。個天都黑得幾快個喎,我哋上到去無耐就開始黑喇,其實呢個景點都幾特別,係台灣都有呢一類嘅景點。睇完影完相,見到最後一Pair人走人,我哋都跟住一齊走,但係點知佢哋行得好鬼快喎,連身影都見唔到喎。個時又黑麻麻,咩都睇唔到啦,咁我哋唯有慢慢行啦~~行行下諗起有帶手提電話喎,即刻攞出來,原來真係可以用來照路架~~~


話咁快就行到落返去售票處個到,見到頭先其中一Pair人喎,突然問我哋住係邊喎,原來係想搭順風車,好在咁啱佢哋又係住係我哋附近個到,就車埋佢哋啦。原來佢哋係英國人來嘅,來土耳其係渡蜜月架,不過佢哋就真係渡蜜月喇,係呢一個區住7日咁多呀~~~問下問下,原來佢哋今日下午就由住個到沿海邊行過來呢到架(原來真係有人行個喎),佢哋話D風景好靚,個沙灘有幾正咁,不過就行咗成6個幾鐘先行到來呢個位置囉!!~~如果佢哋唔係預到我哋,都唔知佢哋點樣可以行返去佢哋住個個位置,最重要係天到黑晒啦嗎~~~不過我哋走個時都重有人來緊,因為呢個景點其中夜晚睇會正D
影低個地圖跟住揸車去 

揸揸下見到有路牌,跟

去到見到一個都叫有規模嘅屋仔係到,開頭以前就咁係山邊一個景點添,原來要收入場費

真係有火架



呢個火真係可以BBQ架





2 則留言:

  1. Wow ! Everywhere is so dark ! Is it safe ?
    [版主回覆07/23/2012 19:29:47]Ok安全架...呢個景點真係值得一去架

    回覆刪除
  2. 算唔算係火山?
    [版主回覆08/09/2012 05:56:17]唔..又唔算喎...佢係因為排放D易燃氣體出來先會咁,台灣都有個地方係咁

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...