2012/07/15

2010 土耳其自駕之旅 (52) Day 7 - Grand Cettia Hotel

27/10/2010 Day 7



Pamukkale > kaklik magarasi > mugla > marmaris


Pamukkale : kaklik magarasi


lunch@mugla


Grand cettia hotel @marmaris



Day 7 Marmaris to Grand Cettia Hotel




 


食完嘢我哋就繼續行程,一路都無行D村路,所以就好快去到Marmaris市喇。但係亞GPS小姐唔知點解有呢個酒店嘅資料但係又帶唔到我哋去喎,咁又要周圍問下人喇,都要問咗好幾個人先知道間酒店係邊到 !!


呢間酒店Book個時都唔知咁正個喎,原來重要係4星酒店,呢一間酒店有幾間係同一個City到,我哋住個間叫 Grand Cettia Hotel,佢重有兩間,一間叫 Club Cettia Resort ,就係我哋住個間隔離,重有一間係海邊嘅叫 Hotel
Cettia Beach Resort
,睇來個兩間應該高級D。不過我哋住呢一間都唔差個喎,開頭睇個Booking Conditions話係唔包早餐嘅,但係又有一項係叫 All inclusive,我哋Check-in個時就問下啦,原來係包晒早、午、晚三餐架 ! ! EUR$54 包全日任食重包埋住,重有個 View 又唔錯,呢一間酒店真係好抵呀~~~今日去睇返佢個 Website ,原來佢係 tripadvisor入面嘅Traveler Choice 2012喎,原來我哋住到好嘢呀~~~


不過其實呢個 Marmaris 市都有好多酒店選擇,當然係市中心嘅價錢就貴返D啦,我哋住呢一間其實個位置係山邊到架


講返間酒店先,間房就同一般酒店房一樣,但係我哋有個露台,可以望到海邊同埋見到池景。呢間酒店寫咗成間酒店都有Wifi,不過我哋住個時呢,係房入面係收唔到嘅。好在係個露台到又收到,所以我哋就座咗係露台到上下網咁啦~~~~不過我哋Checkin個時間房到重未準備好,所以我哋係出面等咗一陣先可以入到房~~~
酒店外貌,到幾嶺靚仔 

入口,其實係條橫街到

酒店入口






房望出去嘅池景

可以望到海架,不過唔知睇唔睇到日落嘅呢?


我哋住421

一般酒店房格局




可以座係露台到Hae

廁所都幾Okay





入住要帶條手帶,係俾食嘢時認到係住客




其實都幾近個海邊



上網中....





係房上網中....


酒店餐廳門口放嘅裝飾

夜晚個View都唔錯 


2 則留言:

  1. Hello ! Marmaris 市 seems to be modern , neat and clean , unlike previous photos. I think the hotel is quite big and updated too.
    [版主回覆07/16/2012 19:48:50]係呀..Marmaris 係土耳其係一個熱門嘅旅遊熱點,夏天有好多遊客架
    個間酒店其實都幾多外國人住架,我哋住個日撞口撞面都係D外國人..
    大就唔係好多,但係呢,佢有三間係同一個Town到,可想而知呢個Town有幾多遊客呢..

    回覆刪除
  2. 唔錯ge房間...望出去有view...
    [版主回覆08/09/2012 06:02:25]係呀,有sea view ,好天有日落睇添呀

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...