2012/07/09

2010 土耳其自駕之旅 (46) Day 6 - Hierapolis

26/10/2010 Day 6



Bodrum > Pamukkale


Pamukkale : Traverten &
Hierapolis


 


Hierapolis @pamukkale
上到棉花堡個頂到,我哋就行去睇下由頂望落去個石灰棚個樣喇,係呢個位置好明顯係多人過我哋頭先行上來個邊嘅。其實入來睇呢個遺跡係有三個入口,分別係南、北同埋我哋行個個側入口。影完相,我哋就去睇個遺跡。


係行過去個遺跡個時會經過兩棟建築物,一個就係Hierapolis博物館,要俾錢嘅我哋無入到。另外一個就係棉堡溫泉(Pamukkale Antik
Havuz)
,呢個溫泉有好多遊客係入面浸架,不過我哋就無咩興趣喇。


跟住我哋就去睇個列入咗世界文化遺產嘅–希拉波立的遺址(Hierapolis)


資料


這座帕加馬王Eumenes二世於西元前190年時興建的城市,是那個時代殘留下來遺跡中位於最內地的一座,非常有名。從前棉堡溫泉裡有個名為Plutonium的洞穴,會噴出致命的有毒氣體,讓人陷入昏迷狀態中,導致生物死亡,然後對大家宣佈神喻。因為這樣子的緣故,Hierapolis被當成了聖都。


這座城在羅馬、拜占庭時期都繁榮了很長一段時間,最後卻亡在塞爾柱王朝手裡。最大的景點當推是棉堡溫泉內的圓形大劇場,廣大的遺址內也分佈著一些希臘式及拜占庭樣式的遺跡,也有一座收藏出土文物的Hierapolis博物館。


 


之後我哋就行去睇下呢個遺跡喇,其實呢個遺跡到幾大下,我哋,其實好多我哋都唔知係咩來嘅,我哋識嘅只係得個圓形大劇場咋~~其餘個D見到個牌咪先知道係咩來個囉我哋知道嘅有個阿波羅神殿遺跡、聖菲利浦教堂(Martyrium)Domitian拱門、北大浴場同埋Necropolis墓地
係附近就有一堆堆嘅石頭出現啦 


係咩來嘅呢 ? 唔知...


另外一個角度望棉堡

其實呢到都整得幾整齊

Hierapolis博物館

附近都有攪下園藝呀



另外一個入口

看圖識字啦...








呢到其實都好大,如果要行晒要行好耐下..






跟住D指示行..會去一堆遺跡到


大劇場...我哋去到個時進行修復工程



呢一個大劇場嘅正面係比較完整嘅一個來嘅..







呢到又係去睇D咩嘅呢?










呢到隱約見到其實係一條大街來嘅,但係通去邊到嘅呢?



圓形嘅有係咩來嘅呢?


































呢D有D係墓園來嘅..





呢個都係墓園



古溫泉,北大浴場








浴場係邊到呢?














睇完走人...

















2 則留言:

  1. Hi ! I think the 大劇場 is great. The building technique, with no modern equipment , probably produced ' surround sound ' effect. Clever architects in the olden days.
    [版主回覆07/09/2012 20:49:16]係呀~~佢哋重有埋力學添呀...個D建築物好多都係一件一件咁砌上去,又唔會倒塌個喎...

    回覆刪除
  2. 行程上好多這類形的石堆廣場!
    [版主回覆08/12/2012 06:54:21]係呀,基本上佢哋好多呢一類型嘅建築物出現,只係係唔同地方

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...