2012/05/13

Toyota Auris Hybrid Launch Gala Dinner (登場晚會)

早前玩咗個遊戲,係關於 Toyota Auris Hybrid 嘅 !! 贏咗嘅人就可以參加由皇冠車行舉辦嘅Toyota Auris Hybrid Launch Gala Dinner (登場晚會),除咗我哋之後都重有另外兩位邀請出席呢個晚會。呢架車主要係由日本設計,英國生產,聽講呢架車係歐洲好買得。而 Hybrid 設計已經係 Toyota 成熟嘅技術,所以呢一架車係設計上面我諗應該會幾好,不過未揸過其實唔知到操控係會點樣。其實我都係揸過 Hybrid 車十幾日咁,個次係因為去日本自駕租咗架 Prius 1.8 來揸。第一次揸 Hybrid 車感覺都特別,車又靜又慳油,重要佢嘅馬力都唔係講得少,上斜路可以要幾多有幾多~~~




講返呢個晚會先,主要係介紹下呢一架車,重有餐歐陸 Dinner 食添,重要由
美女廚神Kit Mak設計咗幾款別出心裁嘅歐陸菜式,都幾好食架 !!

不過食用嘅時間就長咗DD囉,個甜品無食到添,因為住得遠所以都無辦法啦~~~我諗應該都會幾好味。未食嘢之前可以睇下架車,呢架車個外型有D 似同廠嘅 Hatchback,都幾型仔~座入去感覺就唔係好迫,後座座落都幾好 !!

據聞呢架車開售會係25萬幾,唔知會有幾多人有興趣呢 ? 同場有位經理介紹咗呢架Auris 車嘅特點同埋好處俾我哋知~~重要有抽獎遊戲添呀,不過我哋就抽唔中呀...

架車外型都幾靚仔
 
入面嘅佈局有D似 Prius 










中場休息睇下架車副偈先





2 則留言:

  1. Hello ! You eat raw food ?
    [版主回覆05/14/2012 19:16:29]唔係..係意大利加法國嘅晚餐...

    回覆刪除
  2. 劉小蟲15/5/12 10:27

    幾好喎,有得睇有得食。我成日心郁郁想買車,但香港的公共交通實在太方便啦,養車除咗得個玩字之外,真係無乜好處。。。
    [版主回覆05/15/2012 19:21:32]嘻嘻~~係呀~~咁好彩抽中....不過食咗成三個鐘都未食完
    妳講得啱,除非妳住係新界,如果唔係住係市區養架車都幾大開支

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...