2012/05/07

2011 德國自駕之旅(20) (Day 2)(12/8/2011) Rüdesheim

Frankurt Airport >
Rüdesheim   > Weingut Robert Weil > Parkhotel Rüdesheim Superior (Rüdesheim)


睇完我哋就驅車去今晚嘅住宿附近啦,去住宿之前就去搭下吊車先。今晚會住係 Rudesheim 區入面。我先前係Google到Check過應該係15分鐘之內會到,又先前一早係個 GPS 入面 Set 好晒今此行程嘅所有住宿,咁好理所當然就揀咗 Day 1 嘅住宿記錄喇。話要30分鐘,好!算,可能計算有出入啫,點知個方向係去返 Frankurt 行,越行越覺得唔對路。於是就搵個地方停一停再Check下有無錯~~原來係入咗先前第一次Book嘅住宿,先前我哋諗住會住係 Frankurt 市中心附近,然後就係 Frankurt 行下街。之後有團友提意去參觀酒莊,所以就改咗行程,但係我就無Update到個住宿,好在發覺得早啫,其實都行咗成二十幾分鐘~~~之後就改返去今晚嘅住宿嘅地方啦~~~都要成半個鐘先到。

到咗 Rudesheim 就去酒店 Checkin 啦,點知間酒店出面就係條主要道路無位泊車個喎,兜咗幾個圈,無辦法只好泊係附近路邊到~~落晒D行李先,然後去搵街錶泊~~~我哋去到個時都已經差不多18:00,係呢到每日嘅 18:00-09:00 同埋星期日泊街錶係唔洗俾錢嘅~~~

其他團友就負責Check in ,我就去泊車。泊好車就入去攪埋D手續先,今日有一位團友生日,所以我預先同呢間酒訂咗個1磅黑森林蛋糕,想俾個驚喜個位團友架嗎~~點知間酒店無咗一回事,無問題,就叫佢整個蛋糕來啦,點知係無嘅,因為佢哋一個蛋糕差不多成5磅。咪叫佢哋切8人份量出來,然後俾我哋自己切囉,最後變咗 Cut Cake....咁唯有接受啦...不過咁嘅蛋糕慶祝都幾開心喎...係我哋唱生日歌個時,在場有個外國人又唱埋一份,個氣氛攪到幾好~~~講返件Cake先,黑森林蛋糕係德國出名嘅蛋糕,製造份量同做法有嚴格嘅標準,呢件蛋糕都幾好食~~~其實我哋可以訂個5磅,不過我諗住過下口癮,同食下其他嘢...

食完蛋糕我哋就出去搵食同埋去睇下附近出名嘅鳥巷 (Drosselga),其實呢條鳥巷只不過係一條酒吧街來啫~~附近重有一個葡萄酒博物館叫Bromserburg(Weinmuseum)、自動演奏樂器博物館Musikkabinett(Bromsrhof),重有一個要行遠D嘅叫木造房屋Klukhardshof(咩舊時D房屋唔係木造嘅咩?)....

我哋係鳥巷到睇下影下相,行行下聽到有人唱鄧麗君D歌~~~唔知係邊個國家嘅人呢 ? 一路睇一路搵下有無D啱心水嘅酒店~~~最後搵咗一間(都搵咗幾耐下),我哋8個人叫咗6個餐。其實叫5個都得,因為其中一個腸仔唔係好抵~~得個幾條腸仔就一碟啦~當然係要叫下德國啤酒飲下啦....埋單多謝 EUR$63.4

食完嘢我哋就去最近嘅超市到買水啦,不過最近都要由酒店行15分鐘先到~~我哋Book咗4間房,我住個間就係4樓,但係就超細~~其餘個三間都幾大間下,但係就好噪 !! 因為酒店對出有條鐵路,夜晚都幾噪下,但係我哋4樓個間又唔覺好噪喎~~

重有我Book呢一間酒店個時話係有 Free Wifi ,點知去到就話無咗喎,要俾錢先有得用~~嘩~~我Book你間酒店其中一個原因係因為有Free Wifi ,家下就話無,有無攪錯 !!! 不過都唔係唔係歐洲人同香港人文化唔同,佢哋連 Sorry 都無講,好似老馮咁喎..



黑森林蛋糕




附近嘅超市




鳥巷

就係呢到有人係到唱鄧麗君D歌啦..








鳥巷都有間買情趣用品嘅嘢嘅店舖


是日晚餐





我哋就係呢間到食嘢,D嘢食都OK個喎...



 

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...