2012/05/26

2011 德國自駕之旅 (34)(Day 7)(17/8/2011)

Pension Gregory(Konigssee) > Garmisch Partarkirchen(G.P.) > Zugspitzbahn > Hotel Atlas Sport(Garmisch-Partenkirchen)


食完嘢我哋就等下個班齒軌列車啦,到差不多時間就可以入去喇。我哋選擇咗搭齒軌列車去到 Eibsee 站,然後再搭Eibsee Seilbahn 上去2966尺嘅楚格峰,因為呢一個係最快嘅途徑上去楚格峰嘅!
入到去車站梗係去到影下相先啦,但係又想影下出面,又唔知佢幾時開車,攪到團友們好忙咁上上落落~~

搭呢一程齒軌列車都要差不多20先去個Eibsee站,然後就要係Eibsee到轉搭吊車上去。由架齒軌列車行去架吊車個到都要有行一段差不多5分鐘嘅路,入到去呢個吊車站又要等下先。之前講過可以由另外一個站搭上山頂應該就係呢個位Eibsee站,家下諗返其實應該可以揸車來呢到都得(有停車場),不過D班次好似唔係咁密就真~~~重有如果有時間的話,可以由呢個站到行去睇個 Eibsee 個湖都得架,不過要排隊攞籌搭車去個 Eibsee 湖...

好啦,等到我哋搭吊車啦,上去個斜度幾勁下,個個幾興奮~~哈哈,其實都有D似香港嘅昂平360咁樣。行行下又會見到個 Eibsee 湖,又幾靚喎,如果有時間真係建議去行返一個圈睇下D湖光山色~~

上到去楚格峰,又唔係想像中咁凍喎,之前叫D團友準備定D外套添~~~其實呢個山頂都唔係好大,可以好快就睇完。呢個楚格峰係橫跨咗德國同埋奧地利兩國,呢到重有吊車可以落去奧地利添架 ! 開頭重有諗住會有D冰川睇下,但係呢,楚格峰上面又唔係好多積雪喎,不過好在就係天氣幾好,雲層都唔係好厚~~~

係呢個楚格峰上面有間餐廳,我哋去到個時好多人座咗係到飲啤酒食下D腸仔咁,重有就係
楚格峰上面重有間郵局可以俾你寄D明信片~~

係呢到重有一個位,係要爬上去先睇到,不過睇落去都幾危險。我哋有位團友又想爬喎,當然係俾人阻止咗啦~~~之後行下行下就開始覺得有D凍凍哋啦,都係要著返件外套先得!我哋玩到差不多最後一班吊車先走,有團友重玩到唔知去咗邊,幾經艱苦先搵返佢哋呀~~

原先我哋諗住搭返上來嘅途徑落返去Garmisch個車站,但係原來要攞籌等個喎,嘩~~一攞籌要等成個鐘先到我哋,咁啱另外一個途徑又開車又有位喎,還掂未搭過個邊,咁我哋就由另外一邊去返Garmisch車站啦。

呢一邊就會全程座呢個齒軌列車去返Garmisch,嘩~~呢一程都座幾耐下~~網上面話要座75分鐘,我哋就唔係好知,因為大家都係車入面瞓咗覺~~~落到去Garmisch車站都差不多成七點鐘,今晚住個間酒店就係 Garmisch 區入面,應該十幾分鐘車程就會到...

齒軌列車

齒軌列車站點


其實同架普通電車無咩分別




到咗Eibsee站,要落車啦..

呢一段路仔都幾難行下,又碎石又斜斜哋




Eibsee吊車站

等車中...











Eibsee 湖








其實都幾斜下




到站啦




齒軌

呢一對鞋應該係舊時登山D人著嘅...

阿爾卑斯山峰



睇下我...著短衫架


上呢個十字架要爬一段山架

呢到好多人係到食同飲嘢架...



有好多烏鴉係到,佢哋都幾勁,可以飛到咁高








就係要爬呢一段梯啦...




餐廳同郵局






到有D冰係到架...


睇下D外國人幾嘆

































呢一邊係奧地利嘅...















排隊搭車走人



都有幾個站喎,不過我瞓著咗唔知有無停過呢幾個站呢?!

返到Eibsee站啦

終於落到Garmisch站啦,要咗75分鐘



好...走人啦...拜拜,德國第一高fung

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...