2012/05/14

2011 德國自駕之旅 (25)(Day 4)(14/8/2011) Rothenburg Ob Der Tauber

Wurzburg > Rothenburg > Nurnburg

Rothenburg : Rathus(市政廳)、Marktplatz(市集廣場)、St.Jakobakiche(聖雅各教堂)、Teddys Love Rothenburg(Teddy Bear)、Kathe Wohlfahrt(聖誕村)、
馬克斯塔與雷達拱門
Stadtmauer古城牆白塔
聖喬治屠龍噴水池
RatstrinkStube市議會飲酒廳Plonlein普雷來因廣場的鐘塔
  

Rothenburg:
羅騰堡位於德國南部巴伐利亞州西北部弗蘭肯地區的高原上,俯瞰陶伯河(Tauber),是德國所有城市中,保留最多傳統建築,充滿中世紀格調及濃厚歐洲風情的地區,也是最富有浪漫情調的城市,被譽為「中古世紀之寶」。在皚皚白雪覆蓋的紅頂建築物下(這也是Rothenburg的名稱由來之一,其意義就是紅頂)


羅騰堡全名為「陶伯河上的羅騰堡」(Rothenburg Ob Der Tauber),亦即紅色城堡,位於貫穿德國的「浪漫大道」(RomanticRoad)之上。羅騰堡為古代商業重鎮,向有「中世紀寶石」的美名,「寶石」不單在稱譽羅騰堡在商業上的重要性,也在讚揚它是德國保存得最好的古城。


縱使二次大戰時,美軍的空襲曾摧毀這裡四成建築物,以及2000英尺的城牆,今天羅騰堡居民早已令此處回復昔日活潑熱鬧的光景。


難得來到羅騰堡,登上古城牆漫步方算不枉此行。攀上20英尺高的古城牆,沿牆漫步古城一周,除可飽覽陶伯河畔怡人景色,城牆本身也是豐富的歷史故事書。只要低頭細看,我們可以見到從前入侵者留下的火燒炮擊痕跡,歲月令城牆變得斑駁,但那些歷史至今仍殘留在修整過的城牆之上,懷抱著羅騰堡所有人。


羅騰堡作為德國貿易重鎮,惹人覬覦並非奇事,而在羅騰堡的市政廳鐘樓之上,就有一個關於救亡的英雄傳奇。在17世紀,席捲大半個歐洲的30年戰爭(Thirty Years War)中,1631年羅騰堡被天主教軍隊包圍,市長為保古城,壯著膽子邀請敵方將領在市政廳鐘樓上飲酒。市長向那個天主教的將領打賭,如果自己能一口氣喝光 三升 酒,就請他們高抬貴手,就此退兵。結果市長臉不紅氣不喘喝光了所有酒,天主教軍隊只好悻悻然撤退,從此不再來犯。直至現在,當我們來到市政廳之下,仍然可以觀賞這段重演的木偶故事戲。




睇完呢個 Wurzburg,我哋就驅車去另外一個Town-Rothenburg,車程大約要45分鐘到啦。我哋由Wurzburg去到Rothenburg差不多12:30啦,係個市入面兜咗一陣。呢到都係要泊街錶位,咁啱今日係星期日,所以泊車係唔洗俾錢架。

街錶位都幾容易搵,不過只係講緊泊係外圍附近,市中心就無位泊嘅 !! 第一樣嘢就係搵間餐廳食返個Lunch先,泊車附近有幾間餐廳,我哋睇咗一兩間就決定咗啦,不過團友們又未肚餓住,咪去個城牆到睇下先囉。

其實呢個 Rothenburg 市唔係好大,基本上可以係兩個鐘之內行完~~睇完城牆我哋就去食Lunch,係歐洲食來食去都係個幾樣嘢(不過可能係我哋唔識叫呱,同埋穩陣D呀嗎),我哋都係叫咗意粉同Pizza,重有試下德國嘅Beer 重有食下Ice Cream啦....食完嘢,我哋就步行去市中心到睇下D景點啦...首先我哋就去咗睇個

St.Jakobakiche(聖雅各教堂)先,呢個教堂都幾靚...

之後就順行過去睇下呢個

Kathe Wohlfahrt(聖誕村),入面有好多聖誕節嘅飾物,聽聞係聖誕節嘅日子,好多附近住嘅居民都會來呢到買嘢!!之後我哋就去到個Rathus,呢到每逢搭正就會有木偶表演返當時呢個城鎮鎮長拯救呢個城鎮嘅故事~~睇完再行多一陣,但係有團友已經好攰,所以唯有驅車過來去兜下搵其他景點,不過最後係搵唔到嘅~~

見時間都唔早,我哋就驅車去我哋今晚住宿嘅地方 Nurnburg喇,車程都要成75分鐘到。


Rothenburg

就係泊係呢D街位到啦.


星期一至五先要俾錢


Rothenburg圍牆

可以座馬車遊覽Rothenburg市




Stadtmauer古城牆 12世紀













街邊D生果都好新鮮

我哋就係呢一間餐廳開餐啦(嘻~~係隔離個間)



是日午餐



Rothenburg市內







白塔



白塔

















St.Jakobakiche(聖雅各教堂)





































Kathe Wohlfahrt(聖誕村)















Rathus(市政廳)&Marktplatz(市集廣場)


聖喬治屠龍噴水池 1608

RatstrinkStube市議會飲酒廳






Rathaus市政廳










Plonlein普雷來因廣場的鐘塔














2 則留言:

  1. 殷師奶 HeBi Yuen14/5/12 22:18

    外國地方特別悠閒....相好靚
    [版主回覆05/15/2012 05:37:52]係呀~~重有唔知點解個天係特別藍個喎~~

    回覆刪除
  2. 劉小蟲15/5/12 10:31

    嘩,真係十年如一日喎。嗰架紅色嘅聖誕禮物車,我當年去都見到。
    [版主回覆05/15/2012 19:19:33]歐洲文化係同亞洲文化好唔同,佢哋D嘢可以十年如一日都得。但係若果咁樣係香港的話,好快會俾人淘汰

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...