2012/05/17

2011 德國自駕之旅 (28)(Day 5)(15/8/2011)


Nurnberg > Augsburg > Munich > B&B Hotel München Nord(Munich) 

Augsburg:市政廳與黃金廳 (Rathaus und Goldener
Saal)
Rathaus市政廳、莫札特故居 (Mozarthaus)、市政廳廣場(Rathaus Platz)Perlachturm佩爾拉赫塔、奧古斯都大帝噴泉

Nurnberg to Augsburg


睇完呢個皇帝堡,我哋就離開Nurnberg去Augsburg喇,車程要成兩個幾鐘,一路行都係天陰陰咁。去到Augsburg就去咗市中心附近,又要周圍兜下睇下邊到有位泊車。我哋都係泊咗係街邊到,跟住見好多車都無飛就泊係到我哋當然又係學啦。之後就行去個市政廳廣場(Rathaus Platz)個到睇下嘢喇,我哋行到去呢重出太陽添呀~~真係正~~跟住就去咗個市政廳與黃金廳 (Rathaus und Goldener Saal) 正,呢個要收入場費個喎。不過入面有個免費廁所,係唔洗收錢嘅 !方便完我哋就去個黃金廳到參觀喇,呢個黃金廳都幾靚,入面金碧輝煌咁,如果真係黃金就勁喇。係呢個廳入面重有個內廳,係放咗其他國家送俾德國嘅嘢~~睇完我哋就出返去個
市政廳廣場到影下相啦。睇下呢樣睇下個樣原來到差不多兩點,但係我哋呢重未食Lunch個喎。咁我哋就係附近都睇下有咩嘢食啦,不過好多舖頭都閂咗門,唔通今日係公眾假期,所以泊車都唔洗俾錢~~搵搵下見到有間食意粉嘅都幾唔理咁多啦,費時周圍搵晒時間。我哋叫咗幾個雪糕同埋兩個意粉食同埋Pizza,D雪糕都幾好味,因為我哋行到幾熱下,所以就更加好味啦。其實呢個Augsburg都幾多食店,不過好多都無開咋 ! 食完嘢我哋就去埋莫札特故居 (Mozarthaus),不過我哋無入去睇,只係係門口到影下相就算~~不過佢都好似無開門 !睇完我哋就驅車去Munich,要揸個幾鍾車先到~~  









泊車唔洗俾錢

黃金廳 

市政廳廣場 

黃金廳  





金光閃閃多美麗...  






呢塊鏡都幾好玩黃金廳 













黃金廳入面一間房收藏咗一D貢品  





市政廳 

Perlachturm佩爾拉赫塔 









奧古斯都大帝噴泉 














食返個Lunch先...雪糕好味



莫札特故居 (Mozarthaus) 

1 則留言:

  1. Hi , what 's the last photo of food ? Is it 肉醬意粉 ? (The ice-creams look delicious, yummy
    )
    [版主回覆05/17/2012 19:35:08]兩個都係焗肉醬,一個係闊條麵,另外一個就係意粉

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...