2012/05/03

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (21)(Day 14 8/11/2011)

Stanley Seaview Inn > Highfield Historic Site > The Maker's Workshop@Burnie > Penguin Town > Launceston > Batman Fawkner Inn > Launceston City Visit > Lunch@Food Hall > Launceston City Park > Supermarket >
Batman Fawkner Inn

今日繼續我哋 Hae Hae 之旅,本來睇過下附近有個瀑布,係又係瀑布,打算去睇。但係睇落又唔覺得有咩特別,要揸個幾鐘車先去到,來回的話就要4個鐘。重有今日就會返去Tasmania 第二個大城市 Launceston 啦,所以最後都係無去呢個瀑布,直接去 Launceston 。但係會途經一個叫 Penguin 嘅 Town ,唔知呢到係咪會有好多企鵝嘅呢...?? 由 Stanley 去 Launceston 全程要成四個幾鐘~~~

係臨離開呢個Stanley市之前,我哋去咗係間Inn附近嘅一個景點,叫Highfield Historic Site,呢個地方有得提供住宿嘅,呢個Historic Site其實係一間英國公司派D人過來呢個地方到開採木材..入面記載咗一間公司來開發呢個城鎮嘅歷史(1834年)..呢個Site要俾入場費,我哋當然又係係門口到都此一遊就算啦

途經 Burnie 市個時,有D急急哋,就去咗佢哋個  Visitor Center 個廁所幫襯下啦。呢到除咗係一個 Visitor Center ,重有一個叫 Marker's Workshop ,可以叫咗創作室展覽館呱...入面有D紙嘅製品,重有其他藝術品,重有D人係到整D手工藝品添...
之後就經過Penguin市就入去睇下係咪有企鵝呢 ? 係周街都係喎,不過係D企鵝嘅畫,公仔、連垃圾桶都係...不過呢到咁近岸,我覺得夜晚有機會有好多企鵝上岸都唔定~~

睇完就直接去 Launceston 市,我哋差不多成10點出發,大約13:00到咗 Launceston市。入到Launceston市感覺好似繁榮過Hobart市咁,不過唔知係唔係我哋無真正係Hobart市行過下嘅關係~~去到今晚嘅住宿都重未有得Checkin。於是我哋就泊低架車係呢到,然後就行去附近睇下有無D咩食啦~~因為入來搵呢簡住宿個時途經一個幾多嘢睇嘅地方,應該係呢到嘅 CBD (佢哋將市中心叫做 Central Business District, CBD)

首先我哋去咗呢到嘅 Visitor Information Centre 到搵D資料同埋去方便下,呢個Launceston有好多古舊嘅建築物,好多都有成幾百年歷史,有時間要參觀下。之後我哋就搵下附近有無嘢食啦,先前揸車經過市中心,見到有間 Subway 。如果搵唔到其他嘢食,我哋就會食Subway喇。行經一D商場,入面無嘢睇嘅~~

係老遠見到 Subway 個牌,但係係佢之前就有間 KFC 喎,我哋就考慮下食邊一間啦。但係又見到對面馬路有間買 Pizza 個喎,我哋又行過去睇下啦。不過呢間 Pizza 都幾貴下喎,唔會食佢啦。跟住又見到對面又有間食燒雞嘅舖頭喎,行埋去準備過馬路又見到呢到有個 Food Hall喎,入面有好多種類嘅嘢食,有韓、泰、印度同埋新加坡嘅嘢食 !! 正,有好多選擇,都幾吸引。行行下又見到Food Hall出面有間食日本嘢個喎~~一個Lunch到係$7.8都幾抵...

之後就行去睇下間燒雞,最後我哋都係揀咗去食日本嘢,本來想食三文魚魚生,點知佢話尋日係Public Holiday,所以今日無魚生買,咁我哋唯有淨係食Lunch Bento 啦!! 呢間日本嘢都幾好味,之後上網搵 Launceston D 景點時都發覺有好多人係呢個 Food Hall到開過餐。

食完嘢就飯去住宿到 Checkin ,順便再睇下附近有D咩食,但係其實都唔見有D咩嘢特別嘅嘢食,所以其實香港真係有好多種類嘅嘢食俾我哋揀...返都去 Inn 到Checkin 個時個館主鬼死咁多嘢講,問佢幾時俾錢又話我俾咗錢喎,但係其實我係未俾架嗎 !! 因為我要求要用Cash找數~~我諗都係遲D再問過佢先得,順便問埋附近邊到有超市,因為頭先係市中心唔見到有超市呢樣嘢出現 !! 但係一問佢,佢講完超市,又講下附近有個公園有猴子睇...嘩~~一輪咀咁講唔停...

之後我哋就上房啦,呢間住宿D設備都幾齊,我哋間房都幾大,但係就要行到去好遠囉,但係係房入面就覺得有一陣尿味啦,都唔知係唔係先前爆過屎塔都唔定...係房入面Hae咗一陣就出去個Supermarket 到買今晚嘅晚餐喇,途經館主講個個公園,開頭以為館主講16:30有得睇猴子,原來係16:30就會無得睇,因為16:30 D猴子就會休息~~好在我哋未夠16:30就去到個公園啫,原來D猴子係日本嘅猴子來架,成日影到佢哋係D日本溫泉到浸溫泉個種呢,塊面紅色嘅呢..我都唔知佢哋叫咩名~~

去到超市,呢間超市都幾大間,隔離重有間好大嘅商店,但係就無嘢啱我哋睇 !! 係超市到行咗一 Round ,我哋都係食雞翼。今晚就係干燒明蝦醬雞翼,再加個青口肉醬意大利粉同埋粟米湯~~之後就返去Inn到啦。之前行去超市途經D住宅到幾靚,屋前面重種滿D玫瑰花添~~~

返到住宿Hae到6點鐘先去整嘢食,整嘢食期間見到應該係香港人買完嘢返來,之後煮嘢食期間佢哋都有入埋來~~本來想同佢哋傾下計,但係唔知點解又無喎,真係奇怪 !! 係異地見到香港人應該好開心架嗎~~~之後整完嘢食,我哋係 Dinning Room 到食,但係唔知點解佢哋就係廚房到食喎~~唔通怕尷尬??!

D青口春係無係 Freycinet Marine Farm到個D咁好食,可能唔係新鮮嘅關係呱~~我哋一路北上都搵唔到有地方買青口來食,真係可惜~~食完嘢就繼續返房到Hae啦! 聽日我哋就去Launceston市嘅 Cataract Gorge & First Basin,之後就無咩特別地方要去啦..個D醬油點景點又唔係好想去喎..



























1 則留言:

  1. Morning ! You have potential to be a master chef ! ( from your blog, I think you know how to match different types of food perfectly, hope one day I can try your dishes )
    [版主回覆05/04/2012 19:50:16]haha...過獎啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...