2012/05/06

2011 德國自駕之旅(19) (Day 2)(12/8/2011)(Roger Weil Wine Estate)

Frankurt Airport > Rudesheim > Weingut Robert Weil > Parkhotel Rüdesheim Superior (Rüdesheim)

一出停車場....咦..個GPS未有反應,於是乎就要停係路邊都等一等,等佢收到Signal再出發~~啱啱要揸呢D大車兼重要係左軚,所以我開頭都揸得幾慢下,因為睇D人講話德國D人揸車都幾狼下,最好就係依靠右線行~~~
呢個酒莊距離機場大約30分鐘路程就到,去到我哋周圍行,但係無人理我哋個喎~~~行行下去到一間試酒室,入面重有人係到試緊酒。我哋就周圍係到睇下嘢,有團友係到介紹下呢隻葡萄做出來嘅酒係咩味,之後我哋就係到試酒啦。試咗D白酒,白酒好多人都鍾意比較甜D嘅 Riesling...之後重有團友買咗幾支酒添...

試完酒我哋就去個葡萄園到參觀下~~~呢個酒莊都幾大~~咦..但係點解無得睇D釀酒嘅地方嘅 ?? 可能要有人帶先得,同埋要預約都唔定~~


附近咩人都無..都唔知入邊到去試酒


個日天色唔係幾好...


嘩~~D酒周圍放



我哋就係跟住呢個牌嘅指示去到個試酒室啦..


呢種建築格式係德國會常見,係有名堂架..傳統木框架建築(Holzfachwerk)


去到個時呢個酒狀有D工程做緊,破壞咗個風景添


試酒室辦公時間



支酒唔係我嘅...捚來影下啫~~


試酒室出面已經有葡萄





唔同嘅土壤就會種出唔同味道嘅葡萄


一望無際嘅葡萄園




沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...