2012/05/15

2011 德國自駕之旅 (26)(Day 4)(14/8/2011)

Wurzburg > Rothenburg > Nurnberg > B&B Hotel Nürnberg-City(Nurnberg)
Nurnberg :

聖羅倫茲教堂 St. Lorenz KircheFrauenkirche聖母教堂Schöner Brunnen美麗噴泉聖塞巴德斯教堂St. Sebaldus KircheHauptmarkt市集廣場 - 聖誕市場

係 Rothenburg睇完D景點就驅車前往 Nurnberg,車程要個幾鐘,途中都幾大雨下,重要有幾段個能見度都幾低下添呀。去到Nurnberg首先係去酒店Checkin先,我哋基本上係玩抽籤嘅,今次我哋又抽到間細房。其實瞓就無咩問題嘅,不過係放個喼個時比較難放D啫 ! 呢間酒店都幾新淨又幾企理喎,係呢幾日來講最正個間。

之後就出去搵下睇下邊到有嘢食啦,無神神又去咗睇市中心附近D景點喎,睇到差不多成八點幾九點去食Dinner。今晚我哋食咗一間土耳其式嘅餐廳,呢間餐廳係係去酒店嘅途中見到,先前就去過睇過下咁,點嘢食個樣都Okay。最重要係有飯食,因為有團友要食飯。D嘢食真係幾好味,D嘢食一上枱一陣就俾我哋掃晒,個老板重要送咗D甜品俾我哋食,嘩~~土耳其甜品,甜到亞媽都唔認得個喎 ! 我就去咗攞車無試過,團友們試完紛紛都話甜到頂唔緊~~重打包攞埋俾我食,我緊係話唔試啦....

之後我哋就去睇下皇帝堡聽日會唔會唔開呢 ? 如果唔開我哋就直落去 Augsburg,因為先前係市中心睇嘢個時見到皇帝堡好似裝修緊,但係去到問人又無人知道聽日開唔開喎~~~混吉~~返到酒店成10點幾,嘩~~即係就要沖涼瞓覺啦....今日玩到好盡~~




好在去到 Nurnberg 無雨落


已經係七點幾八點都重咁光



聖羅倫茲教堂 St. Lorenz Kirche 1250年














Frauenkirche聖母教堂 1352年






Schöner Brunnen美麗噴泉


聖塞巴德斯教堂St. Sebaldus Kirche 1215年






Hauptmarkt市集廣場 - 聖誕市場


土耳其茶..其實都幾好味架...

呢一款茄子幾好食架,我個次去土耳其成日都點來食

薯仔雞脾飯...一般啦..

呢個唔知咩飯,但係都ok架..

甜品,呢個自己叫來食,係我介紹嘅,個次係土耳其食過幾好味..

1 則留言:

  1. Wow ! I like all the food you introduce here ! What 's the taste of 土耳其茶 , is it sweet ?
    [版主回覆05/15/2012 19:17:35]D土耳其茶其實有D似英國茶,佢重要加一粒方糖落去架,都幾甜...但係又幾好飲個喎..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...