2012/05/12

2011 德國自駕之旅 (23)(Day 3)(13/8/2011) Wurzburg 市內遊

Rudeshesim > Frankfurt > Wurzburg > Motel Pelikan(Wurzburg)

Wurzburg :

舊梅因橋(Alte
Mainbrucke) >
市集廣場 (Market Pl.) > 
瑪利亞聖母小教堂(Marienkapelle) > 
新教堂(Neumunster) > 聖基利安大教堂(Dom St. Kilian) > 市政廳 (Rathaus) > 瑪利恩堡要塞(Festung Marienberg) > Motel Pelikan(Wurzburg)
睇完Frankfurt市入面D景點之後,我哋就要向Wurzburg 出發啦,由 Frankfurt 去 Wurzburg 都要成個幾鐘先到。我哋去到 Wurzburg 都差不多係下午五點鐘,夏天去歐洲有樣嘢好,就係太陽好遲都未落山~~我哋去到 Wurzburg ,首先就係去 Check in 啦,間酒店離市中心都有一段仔距離。啱啱 Check in 時又唔覺得間酒店有咩問題,附近重有間戲院添~~

安頓好晒D嘢之後,我哋就去睇下條

舊梅因橋(Alte Mainbrucke) 喇,因為其他個D景點係有參觀時限,所以呢就睇D幾時都可以睇嘅景點先~~~去到
舊梅因橋(Alte Mainbrucke) 附近就要搵下泊車位,係佢附近其實都有D街錶位可以泊車架,不過就未必會有位,要周圍兜下先至會有囉,我哋都要兜一兩次先搵到位泊 !!


泊咗車就去睇下呢條

舊梅因橋(Alte Mainbrucke) 喇,去到條橋個時都幾多人係到。係橋嘅兩邊都有D間買嘢飲嘅Shop係到,所以有好多人一路飲Beer飲白酒,一路係條橋到睇風景~~我哋沿條橋到一路行,首先就會去到市政廳(Rathaus) ,再落去就係會係 市集廣場 (Market Pl.) ,呢到附近會有

新教堂(Neumunster) 同埋聖基利安大教堂(Dom St. Kilian)  ,再行過D就會去到瑪利亞聖母小教堂(Marienkapelle) ,係我哋行去睇呢個瑪利亞聖母小教堂途經一間買麵包嘅舖頭,有D人係到派D麵包俾D途人試食,我哋又試食下喇,點知佢哋成幾袋麵包俾晒我哋食喎,我哋重同佢哋影埋相添...睇完呢D景點之後就去超市到入返D貨先,我哋買咗D汽水同埋D士多啤梨~~跟住就要去搵嘢食啦~~~

不過係返去酒店之前就去睇下個瑪利恩堡要塞 (Festung Marienberg) 個位置先,好在去睇一睇,原來佢聽日同後日都係係10:30先開門,如果我哋早來到呢就真係摸門釘啦~~~

之後就返去酒店附近到搵嘢食,搵咗一段時間都係無咩啱心水。於是就唯有食 Burger King 啦...話時話,我哋今晚住個間酒店夜晚睇都真係有D似間工廠~~


Motel Pelikan(Wurzburg) 



街邊泊車位(Wurzburg) 

舊梅因橋(Alte Mainbrucke) 

舊梅因橋(Alte Mainbrucke)橋邊餐廳

舊梅因橋(Alte Mainbrucke) 模型



瑪利恩堡要塞 (Festung Marienberg) 




有人係到演奏音樂 


又有人係橋到飲酒 


聖基利安大教堂(Dom St. Kilian)  





瑪利亞聖母小教堂(Marienkapelle) 


附近重有方尖碑 





新教堂(Neumunster) 


D生果都幾靚 

超市買嘢 

市政廳外噴泉 (Rathaus) 




美茵河(Main) 

瑪利恩堡要塞 (Festung Marienberg) 




是日晚餐 Burger King 


Motel Pelikan(Wurzburg) 


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...