2012/05/27

2011 德國自駕之旅 (35)(Day 7)(17/8/2011)

Pension Gregory (Konigssee) > Gardmisch Partarkirchen (G.P.) > Zuspitzbahn >
Gardmisch Partarkirchen (G.P.)  > Hotel Atlas Sport (Gardmisch Partarkirchen)


Garmisch to Hotel Atlas Sport




好,我哋睇上完高峰就要去酒店啦..由呢個車站去酒店都係十幾分鐘路程,第一次經過咗間酒店要掉返頭先可以去到~~入到去酒店基本上係可以周圍泊車嘅,不過個時其實都泊咗唔少車係酒店範圍內,例牌動作就係要去Checkin 啦。

今次間間房都幾大間下,重間間都有露台,不過其實對我哋來講係無咩用嘅,重有就係呢間酒店係有免費Wifi嘅。整好晒D嘢就去睇下其他團友D房喇,都幾Okay喎~~~之後就出去搵食啦,出到去個市個到,有好多畫畫咗係D屋身上面,都幾靚。我哋周圍行咗一個圈,都係D Pizza 同埋意粉嘅食店多,最後都係 Target 咗係 Pizzahut ,係~~~無錯係 PizzaHut 。不過後來有團友話係附近見到有間食越南嘢嘅,大家一齊舉腳贊成去食。去到座低睇個Menu,嘩~~都有唔少嘢食,不過到叫嘅時候~~原來好多都係無嘅...真係....空歡喜一場添。

最後我哋就淨係叫D炒粉麵飯食喇,嘩~~唔知係唔係大家好耐無食過呢D

炒粉麵飯食,大家食嘢嘅速度可以話係好快,一碟放上枱一陣就比我哋KO晒~~~大家都食都唔係好夠喉,於是就攞咗包福字麵出來放落碗湯麵入面加料~~正呀~~~呢個時間D福字麵真係好好食嘅呢...其實大家只係分得個一兩啖架咋~~之後都係唔係好夠喉,再入去叫佢哋炒多兩碟嘢出來先至可以平息到我哋呢一班餓鬼咋。

之前將架車泊咗係街錶位,又係唔洗俾錢,因為過咗18:00呀嗎~~之後因為攞福麵直情將架車駛到間餐廳到!!食完嘢個天都黑晒喇~~其實個時都差不多成夜晚九點幾啦,今日又係玩到好盡下~~~之後就返去酒店休息啦...


間酒店外型都幾靚仔架..




入面D裝潢都靚架..

Checkin中....







D房幾企理..





有埋露台添..









其中一位團友間房..




市中心D屋外牆有畫畫咗上去幾特別..



天色已佔沉..








其實入面都有唔少食店..


開餐啦,呢一碗湯麵,少得可憐,但係又好好食喎,後來我哋加咗個福麵落去..

炒飯..正

加入福麵嘅湯麵..

就係呢間西貢市啦.....


返到酒店要休息啦...夜晚開晒燈都幾靚..


1 則留言:

  1. 劉小蟲27/5/12 20:32

    勁呀!真係日日有post。間酒店唔錯喎~最鍾意木地板。
    [版主回覆05/27/2012 23:56:52]係呀~~~要迫自己快D寫晒佢~~其實我想寫詳細D,但係呢...咁有排都未寫完,所以都係寫咗大概嘅嘢,之後個D有時間就寫下...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...