2012/05/02

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (20)(Day 13 7/11/2011)

Best Western Murchison Lodge > Burnie Lookout > Gudie Falls > Hellyer's Road Whisky Distillery > Lactos Cheese Factory > Fish Frenzy > Table Cape Geological Site > Table Cape Lighthouse > Fossil Bluff > Wynyard Wharf  Seafood > Subway@Wynyard Centre > Boat Harbour Beach > Stanley Seaview Inn > The Nut > Chairlift@The Nut > Stanley Seaview Inn

今日繼續我哋嘅悠閒之旅,但係都係差不多9點先出發。我哋第一站就係去一個瀑布,但係路經一個叫 Burnie Lookout ,咁我哋咪去睇埋囉,呢個Lookout 可以睇晒成個 Burnie 市嘅全景,原來呢個 Burnie 市都幾多工業嘅廠係入面個喎..同埋一個海港嘅關係呱

之後個 GPS 又發揮佢嘅老點Function,條瀑布個個為完全係唔啱嘅,之後我哋就用人肉GPS去搵呢個位喇,好在都好容易搵到啫~~呢個 Guide Falls 都幾容易搵,重要由停車嘅地方行唔洗兩分鐘就到,真係最鍾意去呢D景點,落車無耐就到,要係幾靚下添喎~~~之後我哋就諗住去附近嘅一間 Whiskey 酒廠都參觀下啦,途經一個叫 Emu Valley Rhododendron Garden 嘅地方,附近好多廣告牌買呢個景點。佢係一間古老大宅,但係其實又係一個花園,但係要收入場費,重有就係都唔知有無花睇嘅,我哋對於花卉唔係咁大興趣加上要收費當然係無睇到喇,就直接去酒廠啦~~~

去到間酒廠門口,見到閂晒門,係門口重貼咗一張寫住 Closed on Public Holiday嘅紙 ! 吓 ! 今日係 Public Holiday 咩...無人話我哋知嘅....後來搵返先知原來呢個 Holiday  要係 North Tasmania 嘅地區先至會有,叫做咩 Recreation Day 喎 !! 好嘢 !! 唔好就去隔離間 Cheese Factory 都睇下先,但係又係好似無海到咁喎,咁我哋咪唯有係門口影完相就走人囉...

之後人哋就去Burnie市中心嘅一間網上面話有幾好食嘅 Fish & Clip 嘅餐廳,間餐廳叫 Fish Frenzy。係泊車到問咗一個疑似當地人今日係咪Public Holiday,佢答係~~~今日原來真係公眾假期呀~~~睇完呢間餐廳D價錢,我哋就無幫襯啦,一來唔餓,二來又唔平...影張相就離開 Burnie 市喇...

然後我哋就去 Wynyard 嘅 Table Cape 都睇自然景點,車程都要成差不多一個鐘架,去到個Table Cape D 景色真係好靚喎,加上今日又好天,所以就特別靚啦 !! 呢個位附近有個種花嘅農場,係上個月佢哋先舉辦咗一個鬱金香節,如果成個場都係五顏六色嘅鬱金香我諗真係會好靚同埋好壯觀,不過我哋到嘅時間已經完咗囉,淨係有D黃色嘅鬱金香係到~~原來呢個Table Cape 都係一個旅遊景點來個喎,因為我哋睇個時間,有一間旅遊車載咗一班遊客入來~~~

我哋之後就去咗另外一個景點到睇,就係Table Cape Lighthouse睇,途經D黃色嘅花田,又無閂門喎,我哋當然係入去行下啦~~

影完就去個燈塔到啦,有個人企咗係個塔嘅門口到,原來係有一個 Tour 架,不過我哋係呢到咁耐都有唔少人來,但係就無咩人有興趣Join囉 !! 我哋影完相就去一個叫 Fossil Bluff 嘅地方,呢個係澳洲最古老嘅袋鼠化石發現嘅地方,但係就要係退潮嘅時候先至會睇到囉,但係我哋去到個時就未係退潮時間~~

之後就去咗 Wynyard 市入面有網民大力推介大件夾抵食嘅 Fish & Clips 食店,點知去到就閂咗門,重貼咗張Notice話因為店主健康有問題,所以要暫停營業,又無得食好嘢添~~~係去呢間餐廳途中,我哋途經市中心見到有間 Subway ,同埋有一間好似係台灣嘢食嘅食店,於是乎我哋就駛去個到睇下啦,因為都係食Lunch嘅時間啦~~~間台式食品店無開 ! 咁我哋就去食 Subway 啦,食完制去 Stanley 喇,車程又係要一個鐘!!

途經一個叫Boat Harbour Beach 嘅沙灘,就入去睇下啦,未駛到入去,遠睇好似一個泳池,點解呢 ?!! 原來係因為D水清到好似一個泳池咁呀...好靚呀~~~

呢個沙灘真係好靚,可以講係水清沙幼,其實應該係呢到租返間屋 Hae 返一兩日先可以感受到呢到嘅靚~~~呢個沙灘其實重靚過 Wineglass Bay 個個沙灘~~

一個鐘後就去到 Stanley 市喇,行到差不多到 Stanley 就會遠遠咁見到個地標,就係 The Nut,見到幾近下就停車影下相啦 !! 去到今晚住宿嘅地方個 Reception 又唔知係邊喎 !! 攪到我哋係附近兜咗一陣先搵到,原來個 Reception 係間餐廳入面。Checkin 完就去我哋間房啦,好在我哋間房係對住個地標啫,不過呢間房都幾貴架,要成 $165 / night 架...

整好晒D嘢之後我哋就出去Stanley市到睇下今晚食咩同埋有咩可以買嘅呢....但係之前我哋會去睇咗個 The Nut 先,呢到可以@行上去或者係搭Chairlift 上去,我哋就揀咗搭Chairlift 嘅,其實都幾特別~~~坐係架 Chairlift 到睇個 Stanley 市其實都幾過癮,唔洗5分鐘就坐到上山頂喇。係個山頂上面有得行一個圈睇晒附近嘅環境,但係就唔知要行幾耐~~~

上面D風景好靚,係個頂到可以睇晒個Stanley市全景,不過原來行一個圈要成35分鐘架,於是我哋就行啦,好在有行,D景都幾靚,我哋重行下影下咁添~~~最後我哋用咗45分鐘先行完~~之後就搭返 Chairlift 落返去啦。

又係搵食嘅時候啦,去到呢到唯一一間超市到睇,入面係無嘢買架,好在之前落去個時見到有間買海鮮嘅舖頭隔離有間有買Fish & Clip 嘅啫~~~我呼就叫咗個 Seafood Box ,又係個D炸海鮮,不過又幾好食喎 !! 我哋自己就再整多一碟意粉,就係我哋今晚嘅 Dinner 啦...我哋重要係個露台出面食添,睇住個 The Nut ,如果有埋日落就更加正啦...

呢間Inn個景就真係幾正,不過個沖涼花灑同埋個Wifi就唔係好得囉...







   
 

























沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...