2012/05/01

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (19)(Day 12 6/11/2011)

Mersey Bluff Lodge > Trowunna Wildlife Park > The Honey Farm > Christma Hills Rapberry Farm Cafe > Tasmazia and the Village > Best Western Murchison Lodge

今日係 Hae 嘅行程嘅開始,因為基本上想睇嘅景點已經睇晒,而今日主要係去睇動物園,因為入面有得睇 Tasmania Devil ,呢隻 Devil 其實唔係咩好恐怖嘅動物,點解會叫佢做 Devil 呢。係因為佢D叫聲好恐怖,令人聽到覺得毛骨悚然,所以就叫佢做 Devil 啦。而係呢個動物園入面重會有餵呢一隻 Devil 嘅節目睇嘅,佢哋爭嘢食個時會打交同埋發出個D恐怖嘅叫聲架...

我哋未夠九點就出發,由住宿個個地方出發,亞GPS話要差不多一個鐘先會到,而係網上面搵過資料話佢哋餵Devil嘅時間只係得11:00、13:00同埋15:00,我哋要係11:00前就要到,所以就遇多D時間去。

到咗亞 GPS 所指定嘅地點,但係就見唔到有個 Wildlife Park係附近喎,咁即係又老點啦.....咁唯有繼續向前行啦,行行下見到有個 Wildlife Park 嘅牌,於是乎就跟個牌個方向行去睇下啦。行行下就見到有個寫住41度嘅三文魚場嘅牌喎,睇資料係要過埋呢個三文魚場再過埋個 The Honey Farm 先會到個 Park,所以我哋又繼續向前行喇。好在方向無錯,最後我哋都搵到呢個 Wildlife Park。

我哋入都去呢個Park個時好似啱啱開門咁樣,入面得我哋我個人,因為當時只係10:00咋,所以都幾早下~~~我哋係入面睇下D動物,有Wombat D 鴨,又有D好似火雞嘅動物,又有小型嘅袋鼠有 Tasmania Devil、鷹、樹熊......我哋係到睇D工作人員係到餵D動物,有隻(唔記得佢叫咩名),係咁跟住個工作人員,成日跟出跟入,非常黏身。不過呢個動物園就成地都係屎囉,真係幾 Wildlife 下~~~睇睇下呢個動物園其實真係有D似強國入面早期個D撥埋一堆動物園咁,如果真係要睇我諗唔洗20分鐘就睇完~~不過呢個Park嘅入場費就用作保護D野生動物同埋研究用嘅,咁又無咩所謂...

等到差不多11點,就有一對疑似香港人嘅男女出現,之後重有一家外國人家庭出現。如果真係要睇呢個動物園,基本上10:50到都無問題,唔洗咁早到~~~

首先佢哋就介紹D Wombat ,有一隻叫 Mickey 都好大隻下,個導賞員解釋 Wombat 嘅生活習慣同埋習性,之後每人都可以同隻 Wombat 又親密嘅接觸,就係抱下佢喇。其實佢都幾重下,但係一抱住佢呢,佢就會攬實你唔開,同埋佢係唔郁架...

睇完呢個就到我哋來呢個Park個目的,就係睇 Tasmania Devil 喇,個
導賞員會順便餵埋佢哋,佢放咗D動物肉入去引開一隻成年嘅Devil之後,就抱咗一隻細嘅Devil出來,隻 Devil D 毛都幾滑,但係就好惡,個
導賞員其實佢都有D驚,因為俾佢咬親都唔少嘢 !! 之後就去到一個最多 Devil 嘅位置到,先前我哋無嘢做都行過來呢到睇過下,佢哋成日係到打交架...打交個時就係到鬼剎咁噪,D叫聲都幾凄厲....


導賞員 又掉一舊動物肉入去,嘩~~成班 Devil 就咁係到搶,其實過程都幾核突架..我哋企係到俾太陽晒住其實都幾熱下,個
導賞員 同樣又係講下D Devil 嘅習性同生活習慣,又講佢哋開始
因為受到一種細菌嘅感染 ,面臨絕種~~~之後我哋企企下都頂唔順,見都睇完喇,我哋就走人~~~

之後就去咗附近嘅 The Honey Farm 到睇嘢同買嘢,呢到其實主要係買D 蜜蜂嘅產品,入面重有得試食添。入面有唔同口味嘅蜜糖,重有D護膚品,都唔錯,我哋重食咗個 Ice Cream..最後重買咗D嘢先走人~~

然後我哋就順道去埋個 41度三文魚場都睇下,呢到重要種埋人參添呀~~~去到個職員就俾咗D三文魚我哋試食,其實味道無咩特別,本來想行下呢個場,但係個職員話要收費先至可以入場,咁我哋當然係唔行喇。見都成點鐘啦,我哋就食埋自製嘅三文治先去第二個景點~~

見時間尚早,我哋就去一個叫 Tasmazia 嘅地方,呢個其實係一個迷宮,但係我哋主要係去睇下佢個個薰衣草田。去到都係未開,應該未係時候呱,如果開咗成塊田咁都幾靚架 !!

之後我哋就直接去今晚住宿嘅地方喇,今晚係住係Somrest,係Burnie 隔離,今晚間住宿係無得煮嘢食嘅,開頭重以為有嘅添~~所以我哋就要出去開餐啦,但係今晚就有 Wifi 用囉~~到咗住宿安置好晒D嘢之後,我哋就出去搵食啦。睇過下超市,有得買雞食,重有間北京酒邏添~~我哋見到佢貼咗張Menu係門口附近,以為8蚊碟,又幾抵喎 !! 後來先知原來係Lunch價錢來架,晚餐要成十幾二十蚊一個架 !! 最後我哋都係食 McDonald,但係都要成差不多$16埋單架,其實都幾貴~~~之後就返去休息啦...


 


































沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...