2012/05/21

2011 德國自駕之旅 (31)(Day 6)(16/8/2011)

B&B Hotel München Nord(Munich) > Chimsee > Konigssee BerchtesgardenPension Gregory(Konigssee)
Chiemsee to Konigssee

Königssee  : 聖巴爾多祿茂教堂St.
Bartholoma

國王湖Königssee


國王湖(Königssee),位於德國巴伐利亞州的東南端,比鄰德國和奧地利的邊境小鎮貝希特斯加登(Berchtesgaden),在奧地利城市薩爾茲堡以南的德國阿爾卑斯山區內。國王湖的湖水呈現翡翠綠色,清澈見底,是著名的旅遊勝地。


這裡由於很早就列為保護區,車子只能到一個叫Schönerau小鎮,要再往湖上游行必須搭船,而船是電動的,不會造成污染。


 船主要有二個站,我們只買St. Bartholomä教堂來回(11.5歐元/),沒到最上面的一個點。在前往St. Bartholomä的途中,船行經一個山壁會完全停止,然後有個人會對著山壁吹奏小喇叭,每一小節會停一下,就可以聽到完整的回音,在船上的我們感覺這音樂是從天上來的,很美妙。


國王湖在最後一個冰河時期由冰川形成,長7.7千米,最寬處約1.7千米,湖岸線長19.96千米,面積5.218平方千米,湖水容量511,785,000平方米,平均水深98.1,最深處190,是德國最深的湖泊。除了出口處毗鄰城鎮外,國王湖完全被阿爾貝斯山脈環抱,其中包括德國的第二高峰瓦茨曼山脈(Watzmann)。


國王湖和它所在的貝希特斯加登國家公園是德國著名的旅遊勝地。國王湖因其清澈的湖水而聞名,它被認為是德國最乾淨和最美麗的湖。正由於這個原因,1909年起,只有電動船、手划船和腳踏船才被允許在湖中航行。國王湖上航行着17艘電動大船和一艘電動小船,第一艘電動船在1909年投入使用,現在仍在服役的年齡最老的那艘建造於1920年,以前的船都是由木材打造,2003年才新造了兩艘鐵質船。國王湖航船旅行的一個特色節目是,當電動船行駛到距聖巴多羅買一半航程的時候,船長會停下船,在險峻的群山間的湖面上吹起喇叭,演繹多重的回聲。因為國王湖的源頭沒有農業運作,而湖邊的居民自從1980年起使用管道處理生活用水,湖水清澈,水質達到飲用水標準。國王湖中生活着很多鱒魚,當地居民將魚腌制後食用或提供給遊客,是當地的一個特產。


    聖巴爾多祿茂教堂(St.
Bartholomä
)是一座天主教朝聖教堂,位於德國巴伐利亞州的貝希特斯加登縣。得名於聖巴爾多祿茂。這座教堂座落在國王湖(Königssee)西岸的Hirschau半島,只能乘船或長途跋涉才能到達。教堂起源於12世紀。自16世紀起成為巴洛克風格。聖巴爾多祿茂據說是阿爾卑斯山農民和擠奶女工的主保聖人。聖巴爾多祿茂教堂有兩個半球形紅色圓屋頂。平面圖仿造了薩爾茨堡主教座堂。這座教堂的粉刷由薩爾茨堡藝術家約瑟夫·施密特完成。後殿的祭台分別供奉聖巴爾多祿茂、聖凱瑟琳和聖雅各。位於教堂附近有一個同名的古老狩獵小屋。小屋和教堂一同建於12世紀,已經重建多次。直到1803年,它是貝希特斯加登
Prince-Provosts
的私人住宅;在貝希特斯加登併入巴伐利亞後,這座小屋成為維特爾斯巴赫王朝喜愛的狩獵小屋,今天它是一個小客棧。

睇完呢個景點我哋就去另外一個景點啦,就係Konigssee國王湖喇。呢一景點其實係今晚住宿附近,即係Berchtesgarden附近,而且都幾接近奧地利邊界架。我之後搵資料個時見到有D人如果根住條路行就會行咗去奧地利,而如果你架車又無申請到過境的話,就會俾奧地利警方罰錢。所以我都搵晒D路線先,去到附近就要小心D行,如果唔係就會揸咗去奧地利架啦。由Chiemsee去Konigssee車程需要個半鐘,去到個分差路口入去國王湖個到我哋見到有間超市,於是乎有入咗去Shopping下喇,門口又放咗好多桃駁梨喎,我哋當然係要買D來食下喇。之後食過D
桃駁梨真係好甜好好味呢...然後我哋就去國王湖到睇下喇,原先計劃係去到個湖到睇下就算,然後就會去鷹巢到睇嘢。來到國王湖有個幾大嘅停車場,要買飛泊車嘅,基本上係你想泊幾耐就買幾耐飛咁,好似香港D咪錶咁。不過其實我都唔知要泊幾耐,就係咁以買咗兩個鐘喇。去到個碼頭到,本來就咁睇下影下相就走人,不過團友們覺得想遊下湖,所以就遊船河喇。遊呢個國王湖每一架電船都會有一個導賞員(係..係一架電船來架),佢會講下呢到D歷史同埋附近環境嘅嘢,不過全程德文,我哋唔識聽唔知佢講咩~~呢個湖都幾靚,天氣好就會更加正嘅呢~~架船去到湖嘅一半嘅時候,個導賞員會吹一下小喇叭,吹一小節然後就會停一停,呢個時候就會聽到好好聽嘅回音,真係幾正..之後就去到聖巴爾多祿茂教堂(St. Bartholomä,我哋就上岸睇嘢。呢個教堂D人叫佢做紅荵頭教堂,又幾特別,我哋都係周圍影下相,之後就等下一班船走人。但係有團友影到唔捨得走,要搵人搵返佢哋~~~之後就搭返去碼頭個邊。係行去停車場個時途經一間買熱狗嘅食店,我哋就一人買咗一隻來食,呢一隻熱狗,係我哋去德國覺得最好食嘅架,之後去第二個區都食唔返咁好味呀 !!係返到停車場個時,有團友話佢係搭船個時聽到有外國人到講我哋D亞洲人就快會破世界記錄,個記錄係影相嘅記錄,即係話我哋係又影唔係又影。雖然我哋又真係係咁影,但係呢D係我哋嘅自由,如果無阻咗其他人我覺得無咩問題喎!重有個問題係佢哋好似覺得我哋唔識聽佢講嘢咁個喎,真係奇怪,唔通當我哋係強國人.... 


揀緊好好味桃駁梨呀 


歐洲好興嘅塑膠瓶回收機,基本係買個時佢哋已經收咗你個樽D錢,唔回收就蝕啦

回收咗EUR$2呀..

入國王湖會經過一個小鎮


街邊兩旁到係食店同買記念品嘅店舖


搭船嘅碼頭



座船ing....


個湖都幾靚




紅荵頭教堂













紅荵頭教堂











紅荵頭教堂





































回程中...

























呢一間就係個一間買好好食熱狗個間食店啦


嘩~~幾大條腸,真係幾好食


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...