2012/05/31

2011 德國自駕之旅 (39)(Day 8)(18/8/2011)

Hotel Atlas Sport (Gardmisch Partarkirchen) > Fussen > Schloss Neuschwanstein > Hohenschwangau > Alpsee > Landhotel Guglhupf (Schwangau,Fussen) 


睇完呢個舊

天鵝堡,我哋就去睇呢個位置最後一個景點啦,就係阿爾卑斯湖。呢個湖其實係停車場嘅另外一邊,所以我哋就揸埋架車泊咗係附近。我哋行落去個湖到開餐,因為我哋Lunch都未食架 ! 個湖D水都幾清涼,可以話用凍來形容都得,所以我哋就將D飲料放落去涼佢一佢,順便清一清係香港帶來嘅嘢食,因為我哋重有兩日就會返香港啦~~真係快~~

期間有團友剝埋鞋落咗去個湖到浸腳~~跟住就有團友將佢對鞋收埋咗~~~哈哈~~大家都係呢到玩得好開心,有個團友重同一個係烏克蘭來嘅小朋友玩得好開心添呀~~玩完食完就要去今晚住宿嘅地方啦...車程10分鐘內到,呢一間係個行程最貴個一間來架...




阿爾卑斯湖..

遠眺舊天鵝堡

我哋放咗D飲料落去D湖水到凍一凍佢先

大家係到開緊餐



頭先舊天鵝堡流出來嘅水好似就係由呢到泵上去架啦..






有團友將其中一個團友嘅鞋收埋ing...


嘻嘻~~呢位團友同個係烏克蘭來嘅小朋友玩得好開心..


呢到D石都幾靚,本來想帶返香港,但係最後都無攞到返香港

一齊來影返張相先...



沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...