2012/12/15

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (31) - Day 16 Prague

Day 16 Prague


睇完嘢之後,我哋就去搵食啦,本來想去 Restaurant Mocha 嘅,但係我哋搵極都搵唔到,之後睇返地圖,原來間Restaurant
Mocha
都幾遠下架。之後,我哋就去哋就去咗附近嘅一間餐廳到食Lunch,叫咗個燒豬肋骨同埋一個捷克傳統牛肉湯,呢個燒豬肋骨都幾好味,不過就無咩肉食,而呢個捷克傳統牛肉湯都幾好味,好似香港嘅炆牛腩咁,炆得幾淋下~~


食完呢個美味嘅午餐之後,我哋就上咗係Charles Bridge嘅一個塔到,其實係Charles Bridge 係有兩個塔可以上去睇風景嘅,我睇其他人影嘅相,近舊城區個邊嘅塔影落去靚仔D~~係個塔到可以高角度望落去呢條Charles Bridge,都幾靚仔~~之後我哋就去呢個猶太人區到睇下嘢,呢個猶太人區要睇入面D嘢又係要買飛先可以入去睇到,網上面都無咩人入去睇,可以我哋根本上唔知猶太人俾人迫害嘅痛苦,所以我哋係無興趣入去睇嘅,都係係門口到睇下影下相~~


睇完就人有三急~~無計要俾錢去方便一下,可能Lunch個時飲咗D啤酒所以就要去方便下咁啦。之後,我哋就搭車返去酒店到休息,諗住Hae 到食晚餐嘅時候再出去,點知返到去酒店又唔係幾想出去喎,咁我哋重有D糧食都唔食完嘅,咁今晚我哋就食誠實豆沙包做晚餐啦~~


  

































1 則留言:

  1. Hi ! Again no rice / spaghatti in your lunch ? The surrounding is similar to town(s) in England, especially the Charles Bridge.
    [版主回覆12/16/2012 13:02:41]哈哈~~係呀...呢個餐係無飯食嘅...似英國呀...我又唔知喎,因為重未去過英國

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...