2012/12/08

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (24) - Day 13 Brno > Kutna Hora > Telc


Day 13 Brno > Kutna Hora > Telc


今日我哋5點幾就起身,之後就整早餐食,食完大概67點幾,我哋就Hae咗一陣先出發。係出發前就去搵館主結帳先,個館主今朝結帳個時少收咗EUR$10,即係只係收咗EUR$35,可能係因為個廚房去水同埋風筒有問題所以就收少D錢以作補償啦~~不過佢尋晚都話會收平D


我哋大約8點幾就出發去Kutna Hora到睇呢個人骨教堂,其實係Brno有一個乾屍教堂,最勁個時放咗成百幾具乾屍係入面,家下只係淨返二十幾具到,不過唔係個個人都係可以將D過世嘅人放入去,要係D有名譽、有地位嘅人先至可以放入去架。有D網友話睇完好震撼,感覺重勁過入骨教堂。就係因為驚震撼得濟,所以呢~~我哋就無去睇架!!


~~出發去 Kutna Hora ,由 Brno   Kutna Hora 要成差不多3個鐘,原先其實係想聽日先去嘅,今日就直接去 Telc 到,不過見好似有好多時間淨,而附近又無咩特別嘢睇(其實係有嘅,係Brno附近有個城鎮,有個鐘乳石洞可以去睇嘅,不過鐘乳石洞,我哋睇咗好多啦,所以就無興趣去睇啦),所以就改變行程,今日去睇咗呢個人骨教堂先,咁聽日就會直接去布拉格啦~~


我哋8點幾出發,去到 Kutna Hora 就差不多11 點到,首先我哋當然係搵位泊架車先啦,係人骨教堂附近有好多位置可以泊,係免費嘅,我哋就泊正係門口。一落車,嘩~~好凍喎 !!


因為我哋打算去睇埋個聖芭芭拉大教堂,所以就買咗一張31聯票,呢張聯票重包埋一個列入咗世界文化遺產嘅教堂,包 Kostnice Sedlee OssuaryCathedral of Our Lady 同埋 St. Barbara Cathedral,呢張飛就要 130Kc


我哋第一個景點就係睇入骨教堂,入面其實唔係好大,不過就話有成幾萬個人嘅人骨係入面,入到去其實我就無咩特別感覺,因為我當佢係藝術品咁睇,不過創作出來嘅人都真係幾勁,可以用人骨做出咁嘅擺設。重有其實整入骨教堂呢個人都幾好,因為其實呢D入骨基本上係唔知唔知生前係咩人,重要好多都係暴露係土地上面,日曬雨淋咁架,佢就係因為見到咁,所以就將呢D人骨放入去教堂到~~


係教堂入面影下相睇下,好快就睇完。


之後我哋就去咗附近嘅聖母瑪利亞教堂,呢個教堂都係列入咗世界文化遺產裡面,查實呢個教堂就無咩特別,可能係我哋唔識睇呱,重有睇返D ,原來係呢個教堂嘅地白先前發掘咗好多具教士嘅遺體,重有就係呢個教堂係重建過嘅,重有就係呢個教堂嘅建築風格又保留了18世紀早期巴羅克風格。



簡單早餐

今日個天色都可以

人骨教堂入口




人骨教堂















1 則留言:

  1. Hi ! The 入骨教堂 is so ! Was there any smell inside ? Also, from the photo ,I don't see other people visiting.
    [版主回覆12/08/2012 22:18:36]入面無咩味~~我哋去到睇嘅時候得一個人係到睇緊,之後到我哋睇完就有一大班入入去睇啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...