2012/12/12

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (28) - Day 15 Prague

Day 15 Prague


 


今日就會繼續係布拉格市內遊,今朝唔洗自己整早餐,因為呢間酒店係包早餐嘅。今日我哋就會買張24 Hour Travel Pass ,呢一張Pass係可以任搭市內嘅交通公具。食完早餐,我就行去附近嘅Metro站到買,其實應該係要尋日就買定,咁就唔洗行出去買啦。我去咗皇宮附近個個站到買,一落到去,咦!!個票務處點無開門嘅,咁我點買呀 ?! 行埋去見到入面有個人,我就示意買飛啦,佢就指住間好似便利店嘅舖頭,我諗應該係叫我去個到買啦,原來係Metro站入面嘅便利店係有得買呢個車飛嘅,買完我就返去酒店到啦,來回用咗成45分鐘,不過中途就去咗Charles Bridge 到影下相咁~~


我哋大約9點鐘就出發去睇呢個布拉格嘅景點啦,首先我哋就係去呢個Dancing House到睇下影下相先,其實呢個Dancing House係尋日入布拉格個時已經經過過架啦,睇完我哋就去皇宮到睇嘢啦~~


今日其實都幾凍下,我哋去到布拉格城堡區 (Pražský hrad)個時其實都唔係有太多人,我哋研究咗一排,最後都係無買飛去參加入面D嘢,因為睇過無咩特別。咁我哋首先就去睇個教堂先,入到去 !! ! 點解有個閘係到嘅,原來再要行入去就要買飛入來參觀~~呢一區D教堂好多都係咁嘅,我哋其實對於呢個教堂都唔係好大興趣,係出面睇咗就算啦,之後就係皇宮入面行下睇下黃金巷附近嘅嘢,呢到重有個叫白塔嘅塔,不過係要買入場卷架~~我哋當然又係無去到啦。期間見到有好大批日本男學生係到參觀~~~~攪咩日本學生咁富貴,可以出國旅行呢 ? 之後大約12點到,我哋就去睇呢個換兵儀式,成個過程都幾好睇,大約睇咗15分鐘到先完成~~


  














































1 則留言:

  1. Hi ! A rich breakfast ! Yummy ! But no hot food ? It seems a bit ordinary inside the church, but a lot of people were visiting.
    [版主回覆12/13/2012 19:41:31]係呀..呢一間嘅早餐都幾豐富,熱嘅嘢食得三款都叫做好過無啦,歐洲人鍾意食凍嘢多 !!
    歐洲嘅教堂差不多間間都一樣,所以要收錢嘅我哋就唔會入去睇

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...