2012/12/06

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (22) - Day 12 Budapest > Vienna > Brno (Ceska republika)

Day 12 Budapest > Vienna
> Brno
(Ceska republika)


 


今日我哋都係咁早起身,因為我哋會去個中央市場到睇下,個市場就話會0600就開始營業~~食咗個福字麵早餐之後,差不多7點就出發去個中央市場。我哋就搭Metro去個中央市場,順便睇下個站係咪真係封咗。哦~~原來係其中一個入口封咗,咁啱又無指示牌係到,其實原來大部份嘅地下隧道都係Metro嘅入口。由我哋住個間Apartment去呢個中央市場只係搭一個站,所以好快就去到啦。


我哋去到呢個中央市場,有好多舖頭都係未開,開咗嘅只係有D買肉食嘅舖頭,而二樓嘅舖頭就大部份都無開,只有 一兩 間嘅食店開咗~~二樓主要係買D記念品,所以可能成10點之後先會開都唔定。我哋係入面行咗一個Round,影下相就走人,之後就搭Metro返返去Apartment Checkout 走人啦~~


今日天氣都唔係幾好,落雨兼幾凍下~~由布達佩斯去返捷克Brno要成4個幾鐘,我諗起碼都要成5個鐘先會到。GPS原先要經過SlovakaBrno,但係因為係網上面搵過D資料,係Slovaka入面揸車都係要俾Toll Fee,搵過D資料,睇落好似幾複雜,價錢雖然唔係好貴,不過費時煩,所以就決定經 Vienna Brno !!


因為重有D匈牙利貨幣用淨,所以就用來入油,首先入滿,到差不多入返 Austria 個時又再入多次,不過最後都有用淨。入到奧地利又係係臨走前又去入多次油,因為我哋係捷克唱錢個Rate 唔靚仔,所以係奧地利入會抵D。不停咁揸咗成幾個鐘,係臨由奧地利進入捷克前,我哋去咗個廁所,個時都差不多12點幾,如果我哋家下唔食嘢呢,就會好遲先食到嘢啦~~因為唔知附近有無嘢食,同埋我哋諗住去咗住宿嘅ApartmentCheckin咗先,所以我哋就係車到食個包當Lunch喇。去到Brno嘅住宿個時都成兩點幾,應該係Checkin嘅時候,但係噤極個門鐘都無人應,先前係網上面都有人有呢個評語,就係搵唔到個館主,要打電話先搵到佢。咁我哋又無電話,四圍又無舖頭又無人喎,有個地盤係到有人開緊工,不過費時行埋去喇~~














1 則留言:

  1. Hi ! You got up so early to go to 中央市場! The place seems so big ! In the last photo, the apartment is also call ' Ben ' ?( Oh, it's your apartment )
    [版主回覆12/06/2012 21:41:23]係呀...我哋諗住早D去睇下有咩睇,點知係無嘢睇嘅,可能去到下午先有嘢睇...
    嘻嘻~~係我嘅又唔錯呀...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...