2012/12/03

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (19) - Day 10 (3 Nov 2012) Vienna > Budapest (Hungary)

Day 10 Vienna
> Budapest ( Hungary ) 3 Nov 2012


 
 
食完嘢,我哋就去睇條Chain Bridge 鏈橋,不過今日好大霧,個View唔係好靚,影咗一陣相我哋就走人返去ApartmentCheckin先。係返去Apartment個時我哋途經瓦西大街,個幾條街都幾多嘢睇同埋有好多嘢買,之後又行經Deak Ferenc ter個邊就重熱鬧,重有好多嘢食都幾特別 ! 呢間Apartment都幾大間,我諗應該有成千呎都有,佢分咗房、廚房連飯廳,重有就係客廳同埋睡房,當然重有就係廁所啦。個廁所入面重要有部洗衣機,正,我哋可以洗下衫先 !!

Checkin完係到Hae咗一陣我哋又出去 Chain Bridge到影下相,然後就去咗中央市場到睇嘢,點知~~~~閂咗門喎,星期六只開到14:00,星期日重要係全日都唔開添~~吓,咁我哋咪睇唔到囉 !! 之後就行去搭Metro點知有一個入口封咗,我哋就以為成個站都封咗,因為搵唔到D指示牌,第二日先知,其實係Budapest差不多所有嘅地下隧道都係Metro嘅入口來架咁,我哋以為封咗就要行路返去Apartment到啦,不過都係一個站啫。我哋行返去個時途經一條街,呢一條街有好多食店同埋酒吧,重有一間中國菜館,價錢都唔係好貴咋喎 !!


一路行,行下行下就好快返到去我哋Apartment個個站,咁我哋就去個商場入面嘅Food Court到睇下有咩食先。呢個Food Court都有幾多嘢食,中國菜有2間,土耳其菜有一間,重有D西式嘢。睇完我哋就落去超市到睇睇先,睇下有無咩買~~整嘢食嘅嘢就唔係好多,但係就有好多Cake買喎,我哋見有一件係係斯洛文尼亞Beld出名嘅Cake – Kremes~~只係 HUF$99,即係大約HK$3.5一件咋,咁抵我哋當然係買來食啦~~係超市睇咗一輪都無咩心水,於是就去Food Court到食喇,重有買咗支Cherry味嘅汽水。最後,我哋係揀咗食中國菜嘅,叫咗一個豬扒湯麵再加個應該係洋蔥炒豬肉套餐,呢個餐係包埋個酸辣湯嘅,我哋就另外叫咗個芝麻雞,再加埋係超市買嘅Cake同埋汽水,嘩~~呢一餐食到好飽呢


食完嘢,我哋就去超市到買埋聽朝嘅早餐,呢一間Apartment係無早餐食嘅,之後就返去Apartment 到休息同埋洗衫啦~~




Chain Bridge






都係天陰陰咁


街邊小食,個大嬸整緊個兜好似係糖水..


地面電車

亞敵克廣場


有街邊表演


又係蛋卷


有腸仔食

重又其他記念品買

又有嘢食,夾包..

呢個好似係Pizza咁嘅嘢,好多人排隊

Apartment








1 則留言:

  1. Hello ! The streets are wide and clean. Your apartment looks good, spacious with a balcony. But I like the one(s) in Salzburg / Hallstatt most. If the photo of the stone lion can be taken nearer , the image would be more clear.
    [版主回覆12/04/2012 06:13:02]呢間其實都幾正,不過如果講特別就真係係 Hallstatt 特別D...
    哈哈~~個時好鬼凍又大風,我哋影完一D相就走人啦...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...