2012/12/13

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (29) - Day 15 Prague

Day 15 Prague


 


之後我哋就去返尋日去過個商場到食Lunch,今日我哋就食呢個Running Sushi嘅任食,佢其實係有兩條迴轉軌,分上下格,上面個D就係熱食,下面個D就係冷食~~查實D嘢食嘅款式就唔係好多,食幾食就無咩嘢揀喇,不過我哋就食到好飽~~


食完嘢我哋就去舊城區個邊到睇嘢,我哋首先去咗有捷克香謝麗舍大道嘅地方到睇下,不過就無嘢啱我哋睇。記起有網友話呢到附近唱錢個RateD同埋唔收手續費,於是就行去換啦,其實都幾遠下,個Rate又唔見得特別高,不過就真係無收手續費嘅,但係其實我哋係舊城區有幾間都係寫住唔收手續費嘅。


換完錢,我哋就去咗火藥塔同埋市民會館到睇下,個火藥塔我哋重上埋去睇添,係上面可以睇晒成個舊城區~~我哋一上到去就想影下相,點知個職員就唔俾我哋影,咁 我哋就俾錢上個塔到睇下啦,上面其實都幾正,睇晒個舊城區,如果好天就更加正啦~~落到來我哋又影相,今次就無唔俾我哋贏,可能俾咗錢呱。個市民會館我哋都係係外面影相,影完相就去埋Havelska Market 到睇下嘢。呢個Havelska Market有好記念品買,重有嘢食買,我哋買咗少少嘢之後就返去酒店喇。返酒店途中途經一間叫 Sex Museum 嘅店舖,係門口到放咗一張櫈,話座落去就會測試到你對性嘅熱衷程度喎,呢張櫈都幾多人玩~~我哋當然又玩埋一返啦。玩完我哋就返去酒店,臨返酒店前,我哋就去Metro到買多兩張24 Hour Travel Pass聽日用。今晚我哋嘅晚餐又係食福字麵加蛋,因為唔想攞返香港嗎!!今日我哋都行咗幾多路下,好攰,有得腳底按摩就好啦,其實係Charles Bridge附近有間泰式按摩店架,不過就好貴囉,腳底按摩1個鐘要四百幾蚊港幣~~~~重有日半就返香港啦




















































 

2 則留言:

  1. Hi ! A piece of tiramisu in a sushi shop ?
    [版主回覆12/15/2012 09:12:33]係呀...好嘢呀..係Tiramisu來架,咁都俾你睇到,佢都有幾款甜品架

    回覆刪除
  2. 吓?去食sushi?如果去番鬼佬國家,唐餐同亞洲嘢係我最unlikely會揀嚟食嘅嘢。
    [版主回覆12/30/2012 01:18:23]但係個到嘅西餐我哋又唔係幾啱喎..係無得選擇下咪食下唐餐囉,重要有好多中國餐館添架..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...