2012/12/10

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (26) - Day 14 Telc > Prague

Day 14 Telc > Prague


 


Prague :


查理士大橋(Charles Bridge)、舊市政廳(Staromestske radnice)、聖尼古拉斯教堂(Kostel sv.
Mikilase)
、舊城廣場 (Staromestske nam)、五百多年歷史的天文鐘(Orloj)


 


今日我哋又係好早就起咗身啦,食完個自製早餐之後,就係 Apartment入面Hae下先,Hae到成差不多9點鐘我哋先開始搬D行李上車先。然後就去結帳啦,亞館主應該係聽到我哋搬嘢D聲,所以行落來睇下,到我哋臨出發個時,就開始落微雨啦。整好晒所有嘢之後,就要還返張Parking Permit俾館主,因為無張Permit係唔可以泊車係出面嘅。咁我哋攞返張Permit俾館主,佢收返張Permit個時,又遞咗張紙出來,上面寫住 GoodbyeSafe Journey 同埋Thank you~~可能館主唔識英文就搵人寫定D~~


我哋正式出發個時就差不多9點多D,由TelcPargue 需時兩個幾鐘,我哋租呢架車仔,行唔快過80km/h個時其實都幾慳油,但係一行超過80km/h,同埋轉數高個時就會用油用得好快。係呢個旅程入面,有好多路都係超過100km/h,重有去到成130km/h添,所以都用咗唔少油架。


我哋諗住去到布拉格個時臨入到酒店附近有油站就入去入滿油先,因為還車個時要滿油缸嘅,唔係就會罰錢~~但係我哋一路去都見唔到有油站,行行下重去到酒店添 !!


我哋好順利咁去到酒店,呢間酒店我哋先前一早同佢哋講咗會 Early Checkin 同埋 Late Checkout,居然係完全無問題架,不過酒店嘅車位佢哋就唔保証有得泊,因為未必有~~咁好彩,我哋去到酒店門口有一個位,正正係酒店門口,呢個位要每日EUR$9(不過我哋係住嘅期間,我哋睇到好似係附近嘅位應該係免費泊嘅,不過就經常泊滿車嘅~~)


  






1 則留言:

  1. Hello ! The appearance of the building in-between is very special, like an hour-glass. ( The sausages were very ' big ' )
    [版主回覆12/10/2012 22:30:07]個座Building 就係 Dancing House...哈哈..個早餐個樣係咪好得意呢..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...