2012/12/11

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (27) - Day 14 Telc > Prague

Day 14 Telc > Prague


 


~~Checkin完,我哋就攞嘢上房啦~~我哋Book呢間酒店叫Hotel Residence Malá Strana,都幾近D景點,不過就係布拉格市中心嘅對面岸,近皇宮個邊~~我哋間房係 Studio話有廚房嘅,一入到去基本上同間酒店房無咩分別,睇睇下就唔見咗個廚房嘅~~原來個廚房係收埋咗係個櫃入面,真攪鬼,重有就係要落去攞D廚具。我哋係房入面又Hae咗成個鐘,之後就出去行下同埋搵嘢食~~


頭先來酒店個時見都有間中式餐廳,於是我哋就去睇下啦,價錢就唔係太貴,不過款式就唔多。咁跟住我哋就諗住去查理橋個邊睇下有無嘢食啦,行行下見到有個幾大個商場,咁我哋就入去睇下啦。呢個商場嘅頂樓有好多間食店,重要有一間叫Running Sushi係食壽司自助餐添,價錢就係298Kc (Lunch)同埋 398Kc (Dinner)。重有好多間食店,有McDonald同埋D西式嘢嘅餐廳,重有間係食中式餐嘅,就排晒隊,最後我哋就係食咗呢一間喇,味道都唔錯~~


食完嘢,我哋就繼續去搵Charles Bridge啦,因為睇地圖其實我哋行嘅路程應該到咗Charles Bridge,但係好似唔多似咁嘅。之後,我哋就問下人啦,原來我哋係行咗相反方向,怪唔之得行極都未見到啦~~不過如果唔係我哋行錯咗方向又唔會搵到呢個商場嘅食店啦。


之後,我哋就行返去酒店嘅方向,見有D攰攰哋,我哋就順便返去酒店到Hae下先。我哋Hae咗半個鐘到,就出去搵Charles Bridge啦,由酒店行過去Charles Bridge,其實15分鐘之內就一定會行到去。去到Charles Bridge個時都幾多人,不過今日又大風又凍,吹到塊面都幾凍,相都唔係幾想影。呢條Charles Bridge上面有好多個人像,但係好多都係黑晒嘅~~橋上面重有人幫人畫人像,又有人表演音樂,重有D係買記念品~~


我哋沿住條橋一路行過去舊城區個邊,順便睇埋天文鐘同埋市政廳就返酒店啦,因為真係己凍下嘅呢~~今日我哋嘅晚餐就係福字麵加蛋,呢到嘅煮食設備真係唔係好得,不過都可以煮到福字麵加蛋~再煮多D嘢就真係唔得啦~~


  










































2 則留言:

  1. Hi ! Such a small cooking place ! ( suits H.K. flats more ) The bathroom seems to be quite big. You were having fried noodles for your lunch in the 中式餐廳? You wore gloves at last !
    [版主回覆12/11/2012 19:29:40]係呀...呢到都叫做市中心,間酒店個廚房係細D架啦...
    個沿室就一般大啦...我哋其實係呢個旅程食咗好多中餐
    其實我日日都有帶手套架,不過影相同攞嘢個時就除咗架咋

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...