2012/12/04

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (20) - Day 11 Budapest

Day 11 Budapest 4 Nov 2012


今日繼續係 Budapest 到遊覽,我哋未夠8點就出門,今日主要係去睇埋個皇宮、漁夫堡同埋教堂之類嘅景點,我哋就搭Metro再轉搭巴士上去皇宮個到。係Metro個到,有幾個人係會Check飛,個幾個人我哋見佢哋由朝早企到夜晚,真係辛苦,都唔知點解佢哋唔轉做閘咁咪唔洗搵D人企係到查飛囉~~


Apartment去皇宮其實都幾快,半個鐘之內就會到。不過我哋行下睇下嘢又影下相,所以就耐咗少少啦~~我哋搭巴士上到去,見差不多到咪落車囉,我哋又見D旅行團係係漁夫堡下面個到落車架。我哋落車個位置其實就係漁夫堡同皇宮中間,其實我哋應該再遲一個站先落車就可以行少D。我哋第一站就係去呢個漁夫堡、馬提亞斯教堂同埋三位一體廣場係我哋睇緊呢個漁夫堡個時咁啱見到有一個香港嘅旅行團係到睇緊嘢,又有個導遊係到講緊嘢,我哋就係到順便聽下佢講嘢啦~~睇下影下相,之後就行去皇宮個邊到睇下,其實呢到重有個迷你皇宮,但係呢~~我哋就無咩興趣。


行到去個皇宮到,又見到有士兵係到換兵步操,應該係每個小時搭正就有換兵儀式,我哋去到個時都差不多操完。
早餐...福字麵

係條街到無神神會有D銅像會放係到



係Metro嘅電梯好長架


朝早有D霧




上皇宮嘅纜車






教堂



漁夫堡














 

1 則留言:

  1. Hello ! Is the palace on top of a hill ? Because --- 上皇宮嘅纜車 ---
    I like the photo with mist in the background.
    [版主回覆12/04/2012 18:49:30]係呀...係個山上面,可以睇到布達佩斯嘅市中心
    咦..個張相我都 Like 喎..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...