2012/12/02

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (18) - Day 10 (3 Nov 2012) Vienna > Budapest (Hungary)

Day 10 Vienna
> Budapest ( Hungary ) 3 Nov 2012


 


今日我哋就晨早就要出發,因為今日嘅行程係要由ViennaBudapest,車程要成3個幾鐘,我哋無係呢一間酒店到食早餐,因為要另外加錢,同埋覺得呢一間酒店唔好,所以我哋就食咗係KV買咗蛋卷加果汁做早餐。因為架車就泊咗係 P+R 個到,所以我哋就首先 Checkout咗先,然後就有一個人係大堂到睇住D行李,另一個人就去 P+R 到攞返架車,然後返酒店到攞埋行李就出發。由酒店搭車去 P+R 大約用咗20分鐘到,都幾快,架車泊咗19個鐘差不多20個鐘,但係都係EUR$3,真係抵泊,如果泊係酒店就要俾EUR$9。之後就揸車返酒店喇,然後就出發去Budapest。係進入Budapest前就入下油先,諗住一路行一路入會搵到D重平D嘅,點知行無耐就上咗高速公路,係歐洲入油,高速公路嘅油站通常都係貴過普通個D油站嘅,不過最後到係要係高速公路上面入添。


我哋一路行見到油站就駛入去,主要係想問下有無得買 Hungary Toll Sticker ,因為係Hungary 揸車又係要買 Toll Sticker (雖然我哋一路都無俾人Check),我哋去到第2個油站先有得買。HungaryToll Sticker係用 E-Toll Sticker嘅,所以基本上買咗就唔洗貼係架車到嘅。買完我哋就繼續向Budapest進發,一路行到非常暢順,重要有一段路出太陽好熱添呀,由Austria揸車過Hungary 又係無關卡嘅,都係直行直過嘅知道過咗境嘅識別就係油站D油嘅價錢唔同咗~~


入到去Hungary一路行都出太陽,重熱到去12度添呀,但係去到差不多接近Hungary個時就突然跌咗5度,重要好大霧添,得返7~8度咋,入到去Budapest都係咁大霧,重要係天陰陰咁幾凍下,去到住宿個間Apartment都重未有得Checkin,但係就可以泊架車入去佢哋個Garage入面,呢一間Apartment,我哋Book個時泊車係免費架,之後我哋想改變行程想留多一日係Budapest,再搵呢一間個時佢泊車都已經係要收費啦,所以最後我哋都係無改到個行程嘅。呢一間ApartmentGarage係係地庫到嘅,要搭Lift先至可以泊到車。


泊低架車我哋就出去睇下嘢,順便搵個地方食個Lunch先,呢間Apartment附近原來有個幾大個商場,入面有Supermarket同埋Food Court,重要有得Money Exchange添。我哋係商場入面唱咗D錢,之後就搭Metro去睇下嘢,係Hungary又係有D Travel Pass 買嘅,本來係有48-hour Pass,不過唔知幾時取消咗,所以我哋就要買72-hourPassBudapest嘅地鐵其實都幾舊下,好似話係計英國之後,第二個最舊嘅地下鐵路喎,我哋買嘅Pass係可以任搭呢一間公司嘅交通工具嘅。


首先,我哋就去咗個聖史蒂芬大教堂 (Szent Istvan Bazilika),順便搵埋嘢食,點知呢到附近係無嘢食嘅~~入去間教堂到參觀,點知要收錢,教堂來講都叫做少有,感覺唔係太好,不過我哋都有俾錢每位HUF$20入到去睇下同埋影下相,我哋見都有D人見到要收錢即刻係掉頭走人~~~


行完教堂,我哋就繼續係附近行下啦,行下行下我哋見到有間Subway,再行前D又有嘢幾間食店,不過最後我哋都係揀咗Subway
簡單早餐

去攞車

我哋尋晚就係呢到食晚餐啦

酒店附近嘅Metro

搭車中..係維也納其實都見都有好多黃種人





停車場收費機


布達佩斯Toll E-Ticket

買Toll E-Ticket嘅油站


布達佩斯嘅Apartment

Checkin中


酒店附近嘅商場


布達佩斯Metro



話時話都幾舊

又係叫聖史蒂芬大教堂 (Szent Istvan Bazilika)





Lunch



2 則留言:

  1. Hello! Is there any filling inside the 蛋卷 ? The entrance ? of the Metro seems quite dirty .
    What did you have lunch ( is it sandwich ) ?
    [版主回覆12/03/2012 09:38:47]個蛋卷入面無嘢架...
    係呀...個Metro真係幾殘舊,唔似得香港咁乾淨
    嘻嘻~~我哋嘅Lunch咪就係Subway嘅三文治囉..

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2/12/12 16:45

    地方都好乾淨^^
    [版主回覆12/03/2012 09:39:26]係呀..係街到都幾乾淨,又係唔多見有垃圾桶架..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...