2012/12/09

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (25) - Day 13 Brno > Kutna Hora > Telc

Day 13 Brno > Kutna Hora > Telc

睇完呢個聖母瑪利亞教堂,我哋就去睇另外一個教堂,即係係
Kutna Hora 嘅最後一個景點啦,聖芭芭拉大教堂,由骨教堂去聖芭芭拉大教堂係要揸車去嘅,因為聖芭芭拉大教堂係係另外嘅一面,車程就係10分鐘內就會到。去到呢個聖芭芭拉大教堂,我哋就泊架車係門口到,因為咁啱有個車位係到,又係免費嘅~~呢個聖芭芭拉大教堂嘅外型都幾靚仔,佢嘅建築風格係代表晚期哥特式建築風格的一顆璀璨明珠,所以就真係幾特別,入面D玻璃窗真係幾靚仔,好特別。但係其實好快就會睇完,我哋睇完都差不多成12點,唔洗1個鐘睇晒。咁就搵下附近有咩食啦,今次我哋又係用GPS入面嘅function去搵嘢食,Search到附近有間 Peking Restaurant,於是我哋就去呢一間食店到開飯啦~~唔洗幾分鐘就到,落車睇過下應該都OK。於是就搵位泊車喇,呢到就無免費泊車,要泊錶位~~睇下個錶唔係幾識,咁啱有幾個本地人係到,我就請教佢哋點用啦~~最少要入 10Kc就有得,但係我得個20Kc,佢哋就幫我入咗去,結果係可以泊90分鐘嘅,入10Kc就有1個鐘~~其實入10Kc就得,不過算啦~~


今餐我哋叫咗個酸辣湯走辣,魷魚飯同埋一個炒飯,味道又真係唔錯喎,埋單都係 188Kc,唔洗HK$90~~食完嘢,我哋就去我哋今晚住宿嘅地方 Telc 出發,由 Kutna Hora Telc 大約要2個鐘到~我哋大約2點鐘到就到咗 Telc ,今晚我哋會住係市中心嘅屋仔到,呢間Apartment, Privat No. 40又幾容易搵。係 Telc 市中心泊車係要有Permit 先得,我哋先前就問過下呢到嘅館主係無問題嘅,因為佢會幫我哋攪掂~~


我哋去到好快就搵到呢間Apartment,因為先前google過,之後就搵個館主啦。最主要係問佢架車點攪啫,館主講咗一大輪嘢我都唔次佢講咩,因為佢唔係講英文,可能係捷克話都唔定~~不過佢應該知我講咩,佢噏完一大輪嘢之後就示意我泊架車係邊,個個位有車泊緊嘅,架車就係館主嘅,所以佢就將自己架車泊入去間屋到。原來架車可以揸入去泊,早知我就揸入去啦,唔洗搬行李呀嗎 !


之後館主就帶我哋入去睇下今晚我哋住個間 Apartment,呢間屋有兩層再加埋個後花園,都幾大下。我哋住個間Apartment都有成4~500呎到,其實都幾大。入面間廚房D設備又係好齊全,咩都有!!


安頓好D嘢之後,我哋就出去行下呢個Telc市喇。出到去,個天色唔係幾好,開始有黑雲~~個噴水池重要封埋添,不過都唔係一個地方係咁,今次我哋去咗幾個地方都係個噴水池封埋,可能唔俾D雪跌落去呱。係Telc最特別嘅就係係市中心嘅屋,一排咁樣,重要間間都好有特色架~~如果好天的話,影出來會好靚架~~不過我哋去到個時個天氣就唔係咁好啦,之後就去睇埋市中心其他嘅嘢,其實都無咩特別嘢睇。係睇嘢之餘,我哋就順便搵下有咩嘢食,係網上面有人話呢到有間餐廳食Pizza好正~~好近我哋住個到,除咗呢一間,重有間老兵餐廳。搵到呢兩間餐廳之後就去超市到睇下有咩嘢食買,因為聽朝嘅早餐係要自己整嘅~~


係呢個Telc有幾間小型嘅超市,基本上嘅生活必須品都有得買,煮食嘅嘢都有但係唔多。不過,我哋一路行搵超市同食店嘅時候,見到有個牌寫咗一間超市嘅名,呢一間超市應該會幾大間~~不過我哋行咗幾間超市之後都未搵到呢間超市,可能要行好遠都唔定~~咁我哋就買咗D腸仔、一支汽水同埋杯Yogurt就返去Apartment到休息啦,因為諗住今晚就去食Pizza~~


返到Apartment Hae 咗一陣之後諗諗下,我哋買咗支汽水,如果唔係自己煮嘢食的話,咁咪飲唔到囉,於是就出去超市到買D嘢返來自己煮,今次就行去頭先搵唔到個間,嘩~~呢一間好大,有好多嘢買,重要有燒雞買添呀~~買咗D雞翼同青瓜,再加埋先前買嘅意粉就係今晚嘅晚餐啦~~


食完嘢休息下就沖涼瞓覺,聽日就會直接上去布拉格,而我哋嘅旅程又進入倒數嘅階段啦~~


  





















































1 則留言:

  1. Hi ! I like the photo of the bridge above water. What place(s) is the bridge connecting to ?
    [版主回覆12/10/2012 22:28:11]條橋會駁去個市嘅另外一邊住宅區

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...