2012/12/07

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (23) - Day 12 Budapest > Vienna > Brno (Ceska republika)

Day 12 Budapest > Vienna
> Brno
(Ceska republika)


 


咁我哋就唯有出去兜下個市中心睇下有咩睇,同埋睇下有無食店有無超市買下嘢咁喇~~我哋兜咗去個市中心,好難搵位泊~~想泊街邊D錶位但係又無晒位喎~~最後,我哋都係返返去個Apartment到睇下個館主係唔係到,咁好彩佢又係到喎,於是我哋就可以Checkin啦。Checkin完,我哋順便問下附近有無食店同超市,重有市中心泊車方唔方便,定係要搭車出去會好D咁嘅問題~~原來搭Tram出去就20kc 一個人,而車票只係有15分鐘有效期,25kc呢就可以1個鐘內有效,而館主又講泊車又唔係好貴,所以最後我哋都係揸車出去。呢一次,我哋就用咗GPS入面嘅Function搵個停車場,呀..呢一次GPS又幾醒,指咗我哋去一個露天停車場。呢個停車場係分時段收費,0~5分鐘係免費,重有就係5-1010-30同埋30-60,咁我哋就泊咗差不多60分鐘,就收咗30kc,又唔係好貴~~


泊好車,我哋就係市中心到行下,呢個Brno主要嘅景點就係市中心同埋火車站個邊,咁我哋淨係諗住睇呢個市中心就算數啦,景點都係個D教堂同埋噴水池~~呢個市中心其實都幾多舖頭,我哋又行咗幾間超市,睇下有無嘢買,不過食點就唔多,有McDonald同埋KFC,不過KFC D餐都幾貴下~~最後我哋就去咗住宿附近嘅一間大超市到買嘢,諗住自己整晚餐,我哋買咗雞翼、青瓜~~


返到Apartment開始整嘢食個時發覺個廚房洗水盤係塞咗嘅,於是就叫館主來攪啦,但係佢同佢男朋友攪咗好耐都未攪好喎,之後重叫多個朋友來幫手都係攪唔掂。最後,我就提意佢俾幾個桶我放係個盤下面載水,因為真係唔知佢哋會攪到幾時,我哋又要整嘢食,咁攪法會攪到好夜架嗎~~


食完嘢,我哋就Hae咗一陣就沖涼啦,點知發覺佢哋個風筒又係壞嘅,成個手柄係濃咗架,可能先前有人開得太耐攪到燒咗都唔定,我哋當然係要話俾佢知啦,唔係當我哋整壞就唔好啦


沖完涼就休息下啦,點知呢一間房嘅Wifi又收得好差下喎,攪到成日都連唔到線~~重有就係會聽到D重低音,可以附近有D Pub 或者餐廳之類嘅店舖都唔定,不過唔留心嘅就唔會聽到嘅~~



























2 則留言:

  1. Hi ! Your apartment looks 靚仔from outside, but inside ---
    The pastries look delicious in the cake shop.
    No rice in your dinner ?
    [版主回覆12/08/2012 09:22:51]係呀...間 Apartment 出面睇就靚仔,入面真係好普通,本來Book咗另外一間,之後佢話無晒車位,所以就要Book過另外一間...其實捷克嘅甜品都幾好味架...
    嘻嘻~~基本上係成個旅程自己整嘅餐都係無飯架..

    回覆刪除
  2. HI 請問BRNO既消費高嗎?? ^^ THX
    [版主回覆01/09/2013 05:34:18]Brno 嘅消費同捷克其他地方差不多...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...