2012/12/05

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (21) - Day 11 Budapest

Day 11 Budapest 4 Nov 2012


睇完呢個之後,我哋就搭返巴士落返去,咁啱就有班車,我哋即刻跑上車,之後就係市中心附近落車,然後搭Metro去英雄廣場到睇嘢。呢個廣場都幾大,附近重有個溫泉,我哋係個廣場到影下相,然後就行過去個溫泉到。我哋係無諗住試個溫泉,不過我哋都有行入去睇,唔記得睇下佢要幾多錢添。行過見到一間間好似診所咁樣嘅房,入面有張床,好似幫人做 Spa 咁樣,睇完我哋就走人~~不過就人有三急,點都要幫襯下D收費廁所喇~~


之後我哋有去返我哋住個Apartment附近個個商場嘅Food Court到食Lunch,左揀右揀都係揀返尋日食過個間,其實係呢個Food Court到都重有一間食中式嘢,不過個間中式D嘢比較貴,但係款式就多好多


食完嘢,我哋就返去Apartment到休息下先,Hae咗差不多成兩個鐘,又再出去睇下呢個國會大廈。呢個國會大廈,如果要入去就要Join Tour,不過我哋睇過下D內容無咩興趣,所以就入內參觀,只係係出面影下相就算。我哋去到個時,呢個國會大廈又係裝修緊,歐洲D建築物都幾興係10月底同11月呢個時間去裝修個喎,唔知係唔係呢段時間係淡季來嘅呢 ? 重有個天色就無咁好啦~~都係陰陰暗暗咁 !!


睇完我哋就去猶太人區到行下,如果要睇D猶太人D嘢,就要買套票,基本上佢包咗5個地方,但係就分散晒係呢個區域入面。主要係睇下D猶太人點樣俾人迫害~~其實我哋唔係佢哋個種族,真係好難想像到佢哋又幾慘~~所以我哋都係係外圍到睇下就算咋~~然後,我哋就去埋個火車東站到睇下~~


布達佩斯基本上我哋要睇嘅嘢都睇晒啦,之後我哋就返去Apartment附近個間Supermarket到買D嘢,預備今晚嘅晚餐 ! 聽日我哋臨走前會去一去呢個中央市場,因為今日係全日唔開,聽日佢就會開喇。睇完就會離開匈牙利返返去捷克,但係我哋要途經維也納去捷克,因為如果由匈牙利直接去捷克通常都係會經過Slovakia,而係Slovakia 揸車又係要買 Toll Ticket ,搵過下資料都唔係好平,又費時麻煩,所以都係途經維也納好D~~


  






























1 則留言:

  1. Hello ! Sunny day(s) at last ! What 's the food in the last photo ?
    [版主回覆12/05/2012 20:44:28]係呀...都有日好天....
    個D係類似酸菜咁嘅嘢,係用來陪豬扒嘅..都幾好食..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...