2012/12/14

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (30) - Day 16 Prague

Day 16 Prague


今日已經係去到旅程嘅最後一日,聽日我哋就要返香港啦,基本上我哋想睇嘅嘢都已經睇晒,不過我哋都行咗出去睇嘢。我哋食完早餐,大約8點幾就出發,今日我哋都係會用呢個24 Hour Travel Pass,呢張Pass係尋日返酒店前買定嘅。我哋去咗睇 John Lennon Wall同埋順便睇埋呢個清晨嘅 Charles Bridge,朝早真係無咩人,影相真係幾正,今日朝早嘅天氣重幾好添喎~~


睇完呢個Charles Bridge,我哋就去埋涅魯達瓦街 (Nerudova),呢條街有咩特別呢,就係可以欣賞到好多有趣嘅建築,有哥德式、文藝復興式及巴洛克風格建築,同埋係門上的徽記,會用不同的圖案取代門牌號碼,作為房屋徽記,如三把小提琴、雙太陽之屋等等...


我哋沿條路一路行,其實呢一條路係可以行到去布拉格城堡嘅,中途重會經過史特拉霍夫修道院,不過呢個史特拉霍夫修道院又係要行一段路,我哋由下面行上路到行到好鬼攰,所以我哋係無入到去呢個史特拉霍夫修道院參觀架,行到去尾就會到咗羅利塔聖殿 (The Loreta),我哋影完相就搭車返去酒店到休息。Hae咗一個鐘到,我哋又出去睇呢個 Charles Bridge 同埋天文鐘12點鐘嘅報時。我哋未夠12點就去到呢個舊市政廳廣場,見時間尚早,我哋就睇埋泰恩教堂 (Kostel Panny Marie pred Tynem)、金斯基宮 (Palác
Golz-Kinských)
、聖尼古拉教堂(Kostel sv. Mikuláše),查實呢幾個景點都係係門口影相就得~~


行經一檔買麵包圈圈嘅食檔,我哋就買咗一件來食,味道都唔錯~~D似香港嘅沙翁~~我哋睇完就趕返去天文鐘個到等佢12點鐘報時,當然係呢個天文鐘附近亦都聚集咗好多人係到等佢夠鐘就報時啦~~


呢個報時都幾快睇完,個人覺得無係德國睇到個D咁好睇,但係都Ok ~~


































































1 則留言:

  1. Hello ! From your photos, is there a chocolate shop selling Mozart 's chocolate/candies ? Is the green car selling / advertising something ?
    [版主回覆12/15/2012 09:15:25]係呀...個間點舖有Chocalate買架,重要係Mozart's Chocolate添~~我哋都買咗來試,不過就係機場到買...
    間車係有D廣告買架,唔記得佢買咩添..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...