2013/04/11

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (8) 24.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 2 24.3.2013 星期日


 


伯利恆 ® 龍磐草原(龍磐公園) ® 風吹沙 ® 茶山吊橋 ® 佳落水 ® 九棚 ® 港仔大沙漠 ® 牡丹大橋 ® 石門古戰場 ® 四重溪 ® 恆春古城 (東門、南門、西門、北門) ® 出火特別景觀區 ® 小杜包子 ® 關山日落 ® 出火特別景觀區 ® 墾丁夜市 ® 伯利恆


 


睇完我哋就去返出火個到玩煙花同埋燒爆米花,個爆米花頭先經過恆春入面一間超市到買嘅~~去到呢個出火嘅地方嘅時候,都已經天黑晒,啱晒玩煙花~~先前係網上面睇到有人講話要帶電筒去,因為好黑無光咩到睇唔到,不過我哋去嘅時候發覺已經裝咗D路燈係到照住D~~


入到去已經有好多人係到玩緊,我哋就搵返個位影下相,燒下爆米花~~個爆米花最後燒濃咗一D,因為我哋掛住係到影相,不過個爆米花都唔係咁好食,因為係咸味嘅,我哋係香港食慣甜味架嗎~~食完嘢就用D仙女棒玩下 Light Painting 啦,開頭幾支都唔夠時間寫唔到,好在最後都寫到~~係呢個出火又見到有好多香港人係到,佢哋玩煙花玩得好開心,但係其實對周邊嘅人會構成D危險~~可能香港無得玩呱,所以佢哋都玩得好開心~~


玩完我哋又去墾丁大街到掃街,架車就泊係社頂公園個到,今晚明顯係少咗好多人,所以應該係星期六會多人好多,同埋有D檔口都無開到~~今日我哋就試下呢個吳師傅滷味味道都Ok,唔錯~~我哋叫咗幾樣嘢,埋單就係 NT$120~~都幾抵~~掃完街就返去休息

好多人哦



燒返個爆米花先





顧住影相,燒濃咗添

玩下Light Painting





又去墾丁大街到掃街






食返隻烤魷魚先


又嘢睇

吳師傅滷味






木瓜絲





1 則留言:

  1. Hi ! What is light painting ? Is it something like firework ?
    Also , what were you eating in the last 2 photos ?
    [版主回覆04/11/2013 22:07:34]Light Painting 係係黑暗嘅環境下用相機影低你用一D發光嘅嘢寫出來嘅字...妳睇落去就會知架啦...
    個個係泰式木瓜絲..不過辣嘅...唔係咁好食

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...