2013/04/18

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (15) 28.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 6 28.3.2013 星期四


 


85大樓水格印象® 賽嘉航空公園 ® 義大世界 ® Lunch@義大世界 ® 燕巢新養女湖 ®燕巢新太陽谷 ® 橋頭糖廠 ® 瑞豐夜市 ® Dinner@瑞豐夜市 ® 城市光廊 ® 85大樓水格印象


 


今日我哋繼續係7-11到食早餐,又係麵包加飯團。食完我哋就去一個叫賽嘉航空公園到玩滑翔傘,由85大樓去呢個賽嘉航空公園都要成個幾鐘,重要一上高速公路就塞車喎,原來係整路兩線變為一線。呢個賽嘉航空公園其實都係無意中發現,我哋一路揸一路行,個GPS就指咗我哋向呢個山到行,去到附近我哋就見都有人係到玩緊呢個滑翔傘,不過由山腳去到呢個跳傘嘅地方都要差不多成半個鐘。我哋去到個時有幾個人係到玩緊,重有個人飛咗出去添~~~


我哋係到行咗一陣都無人理我哋,之後就有個人問我哋係邊到來,我哋咪話香港人囉,查實係我哋行來行去個時都聽到有人係到講廣東話架啦。之後個個人同我哋講廣東話,話原來啱啱係到玩個幾個人都係香港人~~~咁我就問如果想玩可以點玩呢,佢就話要Train過先玩得,之後我話係咪可以有教練陪就可以一齊玩呢,佢話都可以嘅,當我哋係乘客應該得。不過我睇個款好似無得玩咁樣~~如果可能飛下都幾過癮架!! 不過我諗佢哋係山腳應該有個大本營,如果唔係D人飛咗落去點樣可以攞返D嘢呢 !! 無得玩,混咗吉添~~~


之後我哋就去呢個義大世界到行下,順便食個Lunch~~呢個義大世界真係好大,不過就無嘢睇嘅,話係Outlet但係D嘢又唔係好平喎~~~我哋係Food Court 到食嘢,然後周圍行下。係呢個義大世界入面重有個機動樂園,有D機動遊戲玩下,睇個樣都幾刺激咁~~不過我哋無玩~~呢個義大世界泊車呢就要俾錢,泊一次 NT$100 ,不過如果你可以係入面消費滿 NT$600 就可以免費泊車。
賽嘉航空公園


飛呀....

無得玩...





義大世界


義大世界Lunch




無嘢睇嘅...


D機動遊戲都幾好玩










1 則留言:

  1. Hi ! You were having fried pork chops and egg omelette for lunch. What 's inside the egg omelette ?
    [版主回覆04/18/2013 20:40:11]個個係蛋包飯來架...味道就一般啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...