2013/04/13

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (10) 25.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 3 25.3.2013 星期一


 


伯利恆 ® 海洋生物博物館 ® Lunch @ 台灣牛 ® 後灣 ® 萬里桐 ® 白沙海灘 ® 貓鼻頭公園 ® 出水口 ® 後璧湖海鮮市場 ® 滿州花海 ® 社頂公園 ® 伯利恆 ® 墾丁夜市 ® 伯利恆


 


食完嘢,我哋就繼續係海生館個邊睇下嘢啦,去下呢個後灣睇下嘢,不過就無嘢睇嘅~~然後就順路去呢個萬里桐,呢個係一個漁港,不過對我哋來講有係無嘢睇嘅


跟住我哋就去到白沙沙灘,呢個海灘都幾靚,D沙又真係白色個喎,如果鍾意係沙灘到Hae嘅人一定好鍾意呢一個沙灘~~~


之後我哋就要去後璧湖到買D嘢,順便又經過一個叫出水口嘅地方,其實呢一個係核電廠嘅出水口,但係D水又係超清,見到有D人係到釣魚~~之後就去咗後璧湖到買嘢,後尾先記得呢到附近有一個星之沙灘,D沙好似星星咁,係沖繩就有一個沙灘就係咁~~不過我哋唔記得咗,所以無去到~~


買完嘢,見時間尚早,我哋就去返個滿州花海到睇下,因為尋日搵唔到,所以今日再搵過~~~個花海就搵到,但係就無晒花,應該係要到10月先會有花睇~~~


睇完,就去社頂公園到睇下會唔會見到梅花鹿,因為網上面話係清晨同埋黃昏最有機會見到梅花鹿嘅。上到去呢個社頂公園,嘩~~凍咗好多喎行咗一陣,唔見有梅花鹿嘅蹤影,所以我哋就走人,係呢個社頂公園返去民宿好快架咋~~返到去民宿,我哋又 Hae 咗一陣,之後就去墾丁夜市到掃最後一次街,車都係泊係社頂公園入口個到。


今晚墾丁夜市重少人,攤檔開少咗好多~~~今次我哋又係食滷水嘢,不過今次就試呢個叫一品滷味嘅,今次我哋叫咗好多嘢食,埋單要 NT$310 ~~呢到嘅滷味又係幾好食喎,食完嘢我哋就行下呢個墾丁大街,又食咗一條台灣腸 (NT$40),之後就返去休息啦~~聽日就要去高雄啦

後灣...無嘢睇嘅



不過又係好大風




萬里桐..唔知睇咩


白沙灣海灘


呢個沙灘都幾靚






貓鼻頭...

又係好大風









核電廠出水口





花海...無花睇

社頂公園...無梅花鹿睇





又去墾丁大街掃街

一品滷味







1 則留言:

  1. 墾丁旅遊達人18/4/13 16:56

    很多地方你都有去喔...很棒耶
    [版主回覆04/26/2013 06:17:26]哈哈~~有時間又有車,可以四處去

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...