2013/04/14

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (11) 26.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 4 26.3.2013 星期二


 


伯利恆 ® 高雄 ® 旗津 ® 風車公園 ® 旗津旗後炮台 ® 旗津高雄燈塔 ® Lunch@旗津 ® 星空隧道 ® 85大樓 ® 大遠百 ® 高雄誠品書店 ® 太平洋SOGO ® 捷運美麗島站光之穹頂 ® 六合夜市 ® 85大樓水格印象


 


今日我哋係會返返去高雄個邊,食完個早餐就返房到執埋D行李準備走人,今日食早餐嘅人重少,不過D食物都係源源不絕咁供應出來,都幾好,雖然唔係咩特別嘢食,但係都幾好呀~~


我哋大約0930係出發離開墾丁,車程都係兩個鐘啦玩咗幾日,我哋玩咗半缸油,係出去途中就入下油啦,呢一缸有油入咗 NT$1135 ,即係三百幾蚊港幣到,都幾抵玩~~


之後,一路都好暢順咁返到高雄,個時大概係11點幾到。咁我哋就諗住去旗津半島個邊玩下啦,不過呢個時候個 GPS 就開始唔係好聽洗,有好多地方都係收唔到訊號,所以有時會指錯路~~


兜下兜下又去到旗津半島到喎,一路行就見到好多好似香港嘅天后誕嘅巡遊嘅嘢~~可能係天后誕都唔定~~


我哋去到呢個旗津半島到,第一個景點就係風車公園啦,呢個公園其實咪就係得幾架風車係到咁囉 ! 其實好多人去旗津到玩都會玩踩單車嘅旅遊方式,不過我哋就自駕所以就費時再租架單車喇,不過踩單車玩會睇得多D~~


係呢個風車公園影完相,我哋就去另外一個景點,就係呢個旗後砲台喇,不過個GPS搵極都搵唔到,所以就唯有人肉GPS。去到附近見到有D指示牌,咁我哋就搵個位泊低架車先,我哋就泊咗係個碼頭近警局附近嘅一條街到,見個個都係咁泊,我哋就泊埋一份啦~~~


之後就行去個個景點啦~~呢一個旗後砲台係個山上面,要行一段仔斜路上去! 不過呢一個砲台唔知點解唔見個支砲台嘅呢,重有佢個門口個囍字又唔知去咗邊到喎~~不過如果天氣好,呢個砲台望出去個景都幾靚架~~


睇完,我哋就去埋附近個個燈塔到啦,呢一個燈塔又係要行上山嘅,其實係砲台個邊可唔可以行過去嘅呢 ? ~~家下 Google Map 返原來真係可以行過去架,如果早D發現就唔洗又上又落啦.


呢個燈塔,可以係呢到網去西子灣個邊,同埋睇到高雄市個邊,不過今日嘅天色唔係咁靚,有一層霧係到~~睇唔到遠嘢~~


好啦睇到咁上下又係食嘢嘅時候,我哋頭先搵呢個旗後砲台嘅時候路經一條街,個到有幾間食店,睇個樣都幾好食咁樣。於是我哋就行返出去個條街到睇下有無咩啱食啦,最後揀咗一間食海鮮嘅~~


我哋叫咗一個炒蜆、一個炒飯同埋一碟炒菜,埋單就係多謝 NT$290 ,重有我哋係出面買咗一杯冬瓜茶飲!

伯利恆早餐..


噢~~拜拜啦...伯利恆

又係船帆石


入下油先


返都高雄市就塞車啦.

旗津半島

風車公園











旗後砲台




無砲台嘅..(有無人知點解個砲字唔係火字邊個個炮嘅?)












高雄燈塔














開飯囉









1 則留言:

  1. 墾丁旅遊達人18/4/13 16:58

    這些地方你都去.很棒..唯一是海鮮有更多選擇的..你選的不是最優
    [版主回覆04/26/2013 06:16:43]想叫多D架,不過兩個人食唔晒

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...