2013/04/09

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (7) 24.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 2 24.3.2013 星期日


 


伯利恆 ® 龍磐草原(龍磐公園) ® 風吹沙 ® 茶山吊橋 ® 佳落水 ® 九棚 ® 港仔大沙漠 ® 牡丹大橋 ® 石門古戰場 ® 四重溪 ® 恆春古城 (東門、南門、西門、北門) ® 出火特別景觀區 ® 小杜包子 ® 關山日落 ® 出火特別景觀區 ® 墾丁夜市 ® 伯利恆


  


咁無嘢睇我哋就去返恆春個邊睇下個古城啦,途經一個唔知邊到嘅地方,遠遠就見到有個好大嘅銅像放咗係到,應該係關公來嘅,於是我哋就去睇下啦呢一個關公像都幾大下,後來發覺原來台灣好鍾意將D神像放係廟頂到~~因為都見過幾個係咁~~


之後我哋就去睇呢個恆春古城嘅東、南、西、北門~~睇完見幾近呢個出火,咪就去睇睇呢個位啦~~原來日頭都幾多人去睇呢個景點,我哋尋日行呢個墾丁大街個時已經買咗一D煙花(仙女棒)準備今晚去玩嘅~~係日頭呢到重有人買火燒蛋添呀~~不過唔次咩味嘅呢 ?


睇完呢個出火,我哋就諗住去呢個關山睇日落,咁啱經過呢個小杜包子,咁我哋當然係買返幾個來食下啦~~入到去原來係要攞飛排隊等埋位叫包,我哋都等咗差不多成15分鐘先有得叫,叫咗一個起司包、紅豆包同埋一個大肉包,盛惠NT$90~~


之後就驅車去關山睇日落,來呢個關山睇日落,要泊係停車場到,要收費嘅,多謝盛惠 NT$40,但係我見到其實係可以泊係馬路邊到得,基本上係唔洗俾錢都得~~


泊好車,行去個景點到睇日落,嘩~~已經有好大班人係到,我哋就去搵個有利位置去睇日落啦~~係呢到都聽到唔少人講廣東話,應該都係香港人多啦~~


今日個天色唔係咁靚,係海邊到有一層霧,所以我哋應該睇唔到個太陽跌落個海到嘅樣~~不過呢個位好大風,係睇嘅期間,發覺原來係關山對出個到有條馬路(GPS : N21.962912,E120.714101),應該可以揸車去海邊到睇日落嘅~~個個位睇應該都幾正架~~

好大個關公係廟頂






恆春古城





















出火







小杜包子






關山日落















1 則留言:

  1. Hello ! In the 出火特別景觀區, why was there a fire ?
    Also, what were your eating ?
    [版主回覆04/10/2013 05:31:54]「出火」位於恆春東門城外,原為鑿井時挖至墾丁泥岩層,意外發現有天然氣自然冒出,經點火後至今不熄,其主要是因為天然氣由地底泥岩裂隙逸,點火後燃燒猶如噴火,因此被稱為「出火」。當遇到夏秋雨季時,裂隙常受阻塞,因此冬春乾季時出火現象較為壯觀。由於出火的地質為墾丁層(泥岩層),泥岩層的裂隙多,火苗會到處游移。早期的出火地點並不是位在現址,而是在更東側之處,後來經中油公司探勘油氣、鑽井後才移至現址。於民國85年劃入國家公園範圍內後設名為「出火特別景觀區」,內部設有停車場、解說牌、步道等設施供遊客使用。

    出火雖地處偏僻,地方不大,但非常極具特色,仍值得一探究竟,此處白日較難感受到火源的亮度與氤氳,但待夜色一降臨,可在景觀區內一片漆黑,傍著出火光源,在草坪上或躺或坐,聊天、觀星,再乘著月色赴歸,也是不錯的自然體會喔。
    個個係小杜包子嘅起司包(即係芝士包)

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...