2013/04/04

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (2) Day 1 (23.3.2013)

Day 1 23.3.2013 星期六
香港 ® 高雄 ® 墾丁 ® 後璧湖魚市場 ® 伯利恆 ® 船帆石 ® 最南之端 ® 鵝鑾鼻 ® 砂島 ® 墾丁夜市 (墾丁大街® 伯利恆


去墾丁住(墾丁民住網),其實有好多選擇,我哋呢次去可以話係墾丁嘅淡季(12月至3),如果無揸車,可以選擇係墾丁大街到住,不過你要忍受下熱鬧嘅夜市。


如果有揸車,選擇就會多好多 ! 不過如果要訂呢到D民宿,一般都係要 Deposit ,唔知係唔係多香港人去住,家下好多都提供方法俾人入錢 Deposit ,有 D 入銀行,有 D 就用 Paypal ,重有就係用 Visa 過數,不過如果有手續法的話就要自己俾喇。


今次我哋係住係船帆石附近嘅伯利恆,訂呢一間係因為佢哋係 booking.com 到又得訂,隨時可以改變行程。我哋去到伯利恆都1500喇,呢一到泊車係周圍泊都得,不過因為係個船帆石景點附近,所以基本上日間係會無咩位,要等一陣先有位。


我哋住3日兩夜,總數係 NT$5,400 包早餐,圍返大概係差不多成 HK$490/day 都唔係好平。但係其他嘅都係咁上下價錢到,有D近墾丁大街嘅重貴,不過都幾靚架。


Check in 完,就話我哋知我哋間房係邊,係入面個幢到,無得望海呢 !! 我哋住係最高個一層,好在行李唔係好重,如果唔係就大煲 !! 係到 Hae 咗一陣,我哋就出發去睇嘢啦 !!


第一個當然係睇個最近個個船帆石啦,呢一舊石真係要有D想像力先得,其實我覺得似個人頭多D ! 睇完我哋就驅車去最南之端到,呢個最南之端係要泊車係停車場。係台灣一般景點都唔洗俾錢,但係就要你泊係收費停車場到,呢一個停車場收費係 NT$50 ,但係我哋去到呢,中門大開 ! 係唔洗俾錢呢 !


之後就要行一段斜路落去(原來呢個位係可以揸車落去嘅),然後再行 500 。呢 500行咗好耐都未到,最後唔知行咗幾耐就到咗呢個最南之端,呢到都有唔少人係到,咁我哋影下相就走人啦
!
行返出去又快好多喎,沿路有人行入來都問到未 ! 睇來行入去好多人都覺得好遠 !


睇完呢一個,我哋就去鵝鑾鼻公園到睇個燈塔。係最南之端個停車場一望就見到個燈塔,原來係要兜過去另外一個停車場先可以入去,另外一個停車場又係要俾停車場錢(都係NT$50)。但係,我哋就泊咗係出面條馬路到,無入到個停車場到。最後,又發現個停車場又係唔洗俾錢個喎,唔知點解嘅呢 ? 入去呢個鵝鑾鼻公園係要收入場費(@ NT$40),入去我哋都係睇下個燈塔影下相咁,其實入面都重有好多嘢睇嘅,我諗要睇晒應該要2-3個鐘先睇完 !

伯利恆





我哋住最高個一層

入面D裝飾都幾靚











伯利恆外貌,呢一幢係第一幢,我哋住入面個一幢














伯利恆,呢一幢就係第二幢..




船帆石




我覺得似人頭多D




呢個排係寫500米,但係可能真係1,500米都唔定












鵝鑾鼻燈塔







1 則留言:

  1. Hi ! I love the 伯利恆 hotel !


    Is it very hot ? Why are you wearing short pants ?
    [版主回覆04/04/2013 22:47:43]呢一間伯利恆都幾靚,不過係墾丁有好多好特色嘅住宅架...
    係呀,墾丁真係好熱,基本上我係長期著短袖衫

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...