2013/04/17

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (14) 27.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 5 27.3.2013 星期二


 


85大樓水格印象® 美濃民俗村 ® 旗山糖廠 ® Lunch@美濃林家粿條 ® 台南七股鹽山 ® 台南安平周氏蝦捲 ® 西子灣日落 ® Dinner@大遠百 Food Court ® 85大樓水格印象


 


食完我哋就去台南嘅七股鹽山,今次去由呢個美濃區去呢個七股鹽山要行個幾鐘嘅車程,期間行咗高速公路,要俾NT$40公路費~~去到個鹽山到,個都有個台灣鹽博物館係到,我哋就無咩興趣入去睇,但係就有興趣去幫襯下佢個廁所。


去到呢個七股鹽山,又無咩指示點樣入去,我哋見到附近嘅一個鹽山係圍起咗(家下搵返D資料,原來個個鹽山係要係另外一個入口到入去嘅),唔知點入去嘅~~於是我哋就係到周圍行下啦,附近又有一個DIY鹽田可以睇下個喎,咁我哋就去睇下啦~~有得影下相又有得試下點樣將鹽田入面D水運返出去~~


睇完我哋就去附近嘅安平區到食周氏蝦老舖,其實呢一間嘢係大遠百個個Food Court都有一間分店係到~~GPS唔知點解一入到市中心就會收得好差,好在最後都搵到。本來就想將架車放係路邊D收費位,但係又唔知係邊到俾錢喎。最後我哋都係將架車泊咗係個間周氏蝦捲隔離條街到就算啦~~~


我哋叫咗一個蝦卷同埋一個虱目魚湯,虱目魚其實係台灣幾出名嘅美食,呢個周氏蝦捲味道都唔錯,反而無諗到個虱目魚湯都鮮甜喎。


食完嘢我哋就返去高雄啦,返去高雄要行一段市中心,呢個時候應該係放工時間,有好多電單車係條路上面,話時話,雖然係台灣揸咗幾日車,但係都幾貴驚D揸電單車D人,佢哋呢,完全係當D車無到,左穿右插咁架,真係幾驚個撞到佢哋 ! 呢一程用咗成個幾鐘先返到高雄,咁我哋就順便去呢個打狗英國領事館官邸到參觀下啦。不過,搵得位來泊車,都差不多成六點鐘啦,重有就係唔知個領事館係由邊到行上去喎。咁我哋就去呢個西子灣到睇日落啦,呢個位都有唔少人睇日落,原來就係尋日我哋去嘅燈塔嘅隔離咋~~睇完返去攞車個時見到一個可能係領事館個入口,原來係到裝修緊,唔怪得之搵唔到啦。再行去泊車個個位,又有D指示牌指住點樣行去呢個領事館喎,不過呢我哋都係遲D先去啦~~


之後就返去呢個85大樓都泊車,入到停車場個睇場叫我哋泊係一個中間位到,個到D位真係非常咁窄,後尾就同佢講個位好窄,想要泊係個邊位到,最後佢都俾我哋泊。


然後就去食個晚餐先,本來諗住去食呢個逐鹿炭火燒肉嘅,點知無晒位,要到2030先有位,但係我哋個時都係六點多少少咋喎,所以最後都係無食到嘅 !


然後,我哋就去咗呢個大遠百嘅Food Court到搵食,叫咗一個壽司、一D關東煮同埋一個棉花冰食。後尾返去架車到攞嘢,個睇場小姐鬼鬼鼠鼠咁同我講話另外一邊有一個好大嘅位又近Lift口,叫我泊去個邊,感覺佢怪怪哋咪同佢講下次先啦今日又玩到成9點幾先返到去~~
























將D水抽返出來,都幾辛苦個喎..




周氏蝦捲


蝦卷同埋一個虱目魚湯




返去高雄途中




好多電單車


西子灣日落












呢個唔次係唔係官邸入口呢?

是日晚餐








今日發生咗6.1級地震

1 則留言:

  1. Wow ! Mango dessert with fresh mango and ice-cream ?
    Such a large portion !
    [版主回覆04/17/2013 21:50:13]係呀...真係幾好食,香港食唔到...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...